غروب غربت آمیخته هفتمین آفتاب ولایت را به تمام آزادگان جهان، تسلیت می گوییم

emamkazem950210_iranbcs.ir36352

کوئٹہ ۔ جامعہ    –   امام موسی کاظم(ع)

برترين چيزي که بنده به وسيله آن به خداوند نزديک مي شود، پس از شناخت خدا، نماز و نيکي به پدر و مادر و ترک حسد و خودپسندي و تکبر است

سلام بر فرزند کعبه و منا، سلام بر فرزند نور که هيچ زنداني فروغش را نکاست. سلام بر فرزند دانش و بينش که درايتش، رهبر مردم بود و سخنانش کليدواژه هاي چگونه زيستن.

سلام بر کسي که بندگي اش مؤثرترين روش آرام کردن دل هاي رميده از رستگاري بود و بسيار بودند کساني که بنده بندگي اش مي شدند.

درود فراوان خداوند بر او که خشم خود را مي خورد و بردباري را به اوج مي رساند، او که زندان هاي طولاني و شکنجه هاي بي حد و اندازه را با متانت و بزرگ منشي مي آراست و دل سنگ زندانبانان را با صبر خود حيرت زده مي کرد.

سلام بر امامي که آرامگاهش دروازه گشايش و رحمت است و دل هاي شکسته در هواي ملکوتي اش التيام مي يابند، دست ها از آستانه اش حاجت روا بازمي گردند و قلب ها به راحتي و آسايش مي رسند.

سلام بر تو که نيازمندان را باب الحوائجي. سلام بر نام معطر و زيبايت، که الهام بخش ِ صبوري ، شکيبايي ، بردباري و حلم است.

صلوات بر امام کاظم عليه السلام

خدايا، بر محمد و اهل بيت اش درود فرست و بر موسي بن جعفر عليه السلام ، وصي و جانشين خوبان و امام نکويان و منبع نورهاي درخشان علم درود فرست، آن بزرگواري که همه شب تا صبح بيدار و شب زنده دار، و پيوسته در استغفار و در سجده هاي طولاني با چشمان اشک بار در راز و نياز با تو بود و همواره به تضرع و زاري بر درگاه تو مي ايستاد. او معدن خير و فضل و عطا و احسان بود و با بلا و صبوري الفت داشت. در قعر زندان هاي تاريک و در تنگناي زيرزمين هاي مخوفْ پاي مبارکش در حلقه زنجير مجروح بود و رنجور. خدايا، چنان که او در بلا صبر کرد و جرعه جرعه تلخي ها را نوشيد و پيوسته به خشنودي تو انديشيد و به اخلاصْ بندگي تو نمود و در راه تو قيام کرد، تو نيز بر او درود و رحمتي بي پايان، نيکو و بلندمرتبه فروفرست و ما را نيز به محبت او از فضل و احسان خود بهره مند ساز.

التماس دعا – حاجی علی رامیز –  مصطفی رضایی

 



دیدگاهها بسته شده است.