فریاد برائت از تجاوز و ستم برای همیشه تاریخ ماندگار است!

QDS (55)آخرین جمعه ای از ماه رمضان، مؤمنین روزه دار شهر کویته، الله اکبر گویان و با سردادن شعارهای ضد صهونیستی درراهپیمایی روز قدس حضورگسترده پیدا کردند.

هوای آفتابی وعطش 16 ساعته مانع حضور چشمگیر دیروزه مردم  نشد، این راهپیمایی ساعت پنج عصر ، ازمسیرامام بارگاه ناچاری شروع و سرانجام درمسیر خاک شهیدان(هزاره قبرستان) خاتمه یافت.

درمسیرراه (سرمیدانی) این راهپیمایی پس ازسوزاندن پرچم جنايتكاران عالم (آمريكای جنايتكار و اسرائيل غاصب و خونخوار) برائت خود را اعلام نمودند!

درگرمای روز قدس گامهای موثرمردم بود که برای اسرائیل وحامیانش ازهرچیزی خطرناکتربود زن ومرد پیر وجوان کوچک وبزرگ همه بودند، دراین میان پرچمدار اصلاح وتفدیه حجت الاسلام استاد اسدی حفظه الله واساتید وطلاب حوزه علمیه جامعه امام صادق(ع) نیز حضور سبز بهم رساندند!

استاد معظم درسخنرانی که داشتند این راهپیمایی را حمایت از تمامی مظلومان (که نمونه عینی وروشن آن مردم فلسطین است) عنوان نمودند همانطوری که این تجمع، نشانگر بیدار بودن مسلمین عالم واتحاد آنان است که با درد آمدن یک عضوی، اعضاء دیگر نیز به درد می آید.

امام جمعه کویته خاطر نشان کردند: گردهمایی در یوم القدس، وظیفه دینی، ایمانی وانسانی هرفردی است که به حمایت ازهمنوعان مظلوم خویش درمقابل این جنایت ها غوغایی بی سابقه سر دهند و با شرکت درچنین راهپیمایی ها به خونخواران امروزه نشان دهند که سکوت آنان علامت بی دفاعی از حق شان نیست بلکه این سکوت حکایت از دردی می کند که نمی توان آنرا بروز داد، حکایت ازعملی دارد که اگر سایر موجودات غیرانسانی به آن بنگرند، به شرافت ومقام انسانها خنده تمسخر آمیز خواهند زد.

ما با عمل به قرآن ویادگیری ازنهضت ومکتب حسین آموخته ایم که نباید در مقابل ظلم وظالم سکوت نماییم، وهیچ کسی قادر نیست ندای ” هیهات من الذلة ” مارا خاموش کند!

معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران (امام خمینی “رح” ) برای آنکه همواره خطر این جرثومه فساد در گوش ملتهای مسلمان طنین انداز باشد و جامعه جهانی نیز متوجه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی باشد، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس به جهانیان معرفی کرد تا هرکس که دل در گرو حق و عدالت و آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیسم دارد، باید همواره مدافع این ملت مسلمان و مظلومی باشد که نزدیک به ۷۰ سال است از سرزمین مادری خود، رانده شده و هر روز با جنایتی تازه از سوی رژیم اشغالگر صهیونیست روبروست!

استاد حوزه علمیه: اگرچه شاید تا امروز بزرگترین خیانت را کسانی می کنند که با سکوت خود، مهر تایید بر رفتارهای غاصبانه جنایتکارانه وحشی ترین افراد جهان می زنند ولی باید ملت های مسلمان بدانند و هوشیار باشند که هم چنان اسرائیل و آمریکا دشمن شماره اول اسلام محمدی (ص) هستند و نباید جهان اسلام لحظه ای دربرابر آنان غفلت نماید! لذا راهپیمایی( جلوس) امروز دارای اهمیت ویژه ای است که از یک طرف در پاسخ به جنایتکاران مزدوران(عربستان،ترکیه) که در منطقه با نام و عنوان اسلام ولی با نوکری و مزدوری رژیم منحوس اسرائیل، به کشتار و غارت مسلمانان از مذاهب مختلف، مشغول هستند، می باشد وما امروز با این حضور پرشور خود، نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی،حامیان و تروریستهای وابسته به آنها اعلام می داریم و از سوی دیگر حمایت و پشتیبانی قاطع از فرمایشات و موضع گیری های شجاعانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای اعلام میکنیم!

حضرت حجت الاسلام استاد اسدی درپایان سخنانش تاکید کرد: کشورهایی که با حمایت و تجاوزاتشان به کشورهای مسلمان خشنودی مستکبران را برای خود می خرند، بدانند که فریاد برائت از تجاوز و ستم برای همیشه تاریخ ماندگار است.

QDS (116)QDS (121) QDS (22)QDS (27) QDS (35)QDS (50) QDS (76)QDS (80) QDS (82)QDS (88) QDS (89)QDS (90) QDS (95)QDS (128)



دیدگاهها بسته شده است.