پایان دوره آموزشی سه ماهه برای جوانان و نوجوانان اعم از دختران وپسران. (سال 2017)

3حوزه علمیه جامعه امام صادق علیه السلام هر سال در دوران تعطیلات مکاتب ودانشگاه ها، کلاس های آموزشی اعم از قرآن کریم، احکام ، عقاید، و اخلاق اسلامی ، برای جوانان و نوجوانان اعم از دخترها و پسرها برگزار می کند.

با آنکه مدت سه ماه تعطیلات خیلی کم و کوتاه است عزیزان و جوانانی که تشنه ای علوم و دانش اسلامی هستند نمیتواند آنطور که باید شاید استفاده نماید استفاده کند.

اما در عین حال مسؤولین و اساتید این کمپ آموزشی تمام سعی و کوشش خود را می کند تا مسائل مبتلا به جوانان را  درحد امکان پاسخگو باشد.

روز پنجشنبه مورخ ۲۳-۰۲-۲۰۱۷ مسؤولین و شاگردان این دوره آموزشی آخرین روز از کمپ آموزشی شان را با حضور استاد اسدی مدیر مسؤول حوزه علمیه جامعه امام صادق علیه السلام و امام جمعه دائم شهر کویته و والدین گرامی شاگردان جشن گرفتند. و آن عده  از شاگردان کهه نمرات عالی و درجات اول و دوم سوم را بدست آورده بودند از طرف مسؤولین انعام و جوایزنفیس اهداء گردید. و همچنین کسانی که به سوالاتت حجة الا سلام والمسلمین استاد اسدی جواب درست دادند به هر کدام  یک دانه از سکه مطهر حضرت رضا علیه السلام اهداء گردید.

استاد اسدی  نسبت به وظیفه ای والدین در قبال تربیت فرزندانش افزود: در این زمان باید والدین بیشتر از هر زمانی مواظب فرزندانش باشند؛ چونکه معاشره امروزی بسیار خطرناک است، تبلیغات سوء از هر طرف بالای جوانان و نوجوانان دختر و پسر؛ ادامه دارند، اگر پدر و مادر نسبت به رفتار و گشتار فرزندانش کوتاهی نمایند ممکن دچاری یک فاجعه ای خطرناک شوند که دیگر افسوس خوردن فایده ای نخواهد داشت.
جلسه ای بهمین مناسبت از طرف کیمپ آموزشی زمستانی، بخش پسران برگزار گردید که در آن نیز برای نفرات برتر مدرک و جایزه داده شد.

65

2

11همچنین، چند روز قبل برنامه ای به همین مناسبت از طرف مدرسه خدیجة الکبری که برکزار گردید .که در آن برنامه شاگردانی که نمرات عالی داشتند از طرف وهمچنین به سوالات استاد اسدی جواب گفتند جوایز وانعامات واز طرف استاد اسدی به هرکدام یکدانه سکه مطهر حضرت امام رضا علیه السلام اهدا گردید.

DSC_0077 DSC_0093 1



دیدگاهها بسته شده است.