بزرگداشت از سالروز میلاد مولود کعبه در حوزه علمیه جامعه امام صادق علیه السلام.

DSC_0390

به  مناسبت ولادت با سعادت مولی الموحدین حضرت علی علیه  بعد از ظهر روز گذشته در حوزه علمیه جامعه امام صادق علیه  السلام مجلس جش وسرور وخوشحالی برگزار گردید.

 این برنامه بعد ازظهر روز چهار شنبه، چهاردهم ماه رجب المرجب توسط مجری برنامه ( مولانا احمد یاور رجایی) و با تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط قاری (قاری ظفر عباس مجتبائی)  یکی از طلا ب حوزه علمیه جامعه امام صادق علیه السلام  آغازگردید.

در ویژه برنامه مولود کعبه حضرت امام علی(ع) درمسجد (حوزه جامعه امام صادق(ع) دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت به مولودی خوانی، منقبت واشعارپرداختند و در ادامه یکی از اساتید برجسته حوزه علمیه جامعه امام صادق (ع) جناب استاد غلام حسنین وجدانی درسخنان کوتاه به ذکر فضائل و مناقب حضرت حیدر کرار علی علیه السلام پرداختند.

DSC_0391

 وی ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام، مقدم همه عاشقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را در این مراسم گرامی داشت. و افزودند:   مولای متقیان حضرت علی علیه السلام  در نسل ابراهیم خلیل ریشه داشت و در خانه کعبه زاده شد؛ فضیلتی که نه پیش و نه پس از او، کسی در آن شریک نبود. در دامن نبوت رشد کرد. در روزهای سخت و پرآشوب، یاور اسلام گشت. سایه ساری بود آرامش بخش، همراهی استوار و هم یاری فداکار. لیلة المبیت را او آفرید؛ در شب هجوم مشرکان برای قتل پیامبر در بستر ایشان آرمید. علی علیه السلام در بدر، ذوالفقار حماسه آفرین بود؛ در احد، سپر ستم زدا و در خندق، تمامی اسلام که در برابر تمامی کفر ایستاد. علی علیه السلام تفسیر این همه فضیلت است؛ مردی که فقط یک بار در تاریخ هستی ظهور کرد.

کتاب فضل تورا آب بحر کافی نیست                      که تر کنم سرانگشت و صفحه بشمارم

در انتهای ویژه برنامه مولود کعبه وروز پدر از شرکت کنندگان دراین مراسم پذیرایی به عمل آمد.

یکبار ولادت باسعادت مولود کعبه را محضر فرزند یگانه اش حضرت حجت (عج) وتمام مسلمانان وشعیان جهان بلکه به تمام انسانیت تبریک عرض می نمائیم.

DSC_0367 DSC_0371 DSC_0377 DSC_0379   DSC_0392 DSC_0409 DSC_0411 DSC_0416 DSC_0417 DSC_0422



دیدگاهها بسته شده است.