توزیع افطاری برای خانواده های شهداء و شماری از خانوادهای فقیرومستمند+عکس

 111

خانواده شهداء و فقراء را نباید فراموش کرد

رمضان ازبین ماه های دیگر ازقداست خاصی برخوردار است ماهی که ازنگاه عظمت، کرامت، شرافت وفضیلت ازماه های دیگر برتری داشته وجایگاه ویژه ای نزد خداوند دارد چنانچه دردعای آن نیز می خوانیم:«وهذا شهر عظمته وکرمته وشرفته وفضلته علی الشهور» وماه رمضان ماهی است که اورا برماه های دیگر عظمت، کرامت، شرافت وفضیلت دادی!

یکی از برترین کارها درچنین ماهی با عظمت، افطاری دادن ورسیده گی به محرومان است واین ازبرکات این ماه است که یادی از فقراء و کسانی بکنیم که پدر یا برادر یا نان آور خانه خودرا که دراین شهر غم و پر از وحشت و ترور که هر چند گاهی این ترور اتفاق میفتد، وجان عزیزان این مردم را گرفته، از دست داده است۔

براین اساس جامعه امام صادق (ع) همچون سال های گذشته برای خانواده های شهداء و شماری از خانوادهای فقیرومستمند کمک های غذایی برای افطاری توزیع نمود.

این روال که در همه سالها باکمک عده ای از خیّریّن به مدریت محترم جامعه امام صادق (ع) تعقیب می شود امسال نیز این سنت حسنه به روز سه شنبه برابر با دهم ماه مبارک رمضان 1438 باردیگر تفشی قلبِ مستمندان ودردمندان گردید.

ماه رمضان ماهی که رحمت ومغفرت خداوند به بنده گانش سرازیراست لذا همه باید بکوشند تااین خصلت حسنه را درهرماه ومخصوصاً درهمین ماه نسبت به همنوعان خویش انجام دهند.

DSC_0011 DSC_0046 DSC_0025 DSC_0023 DSC_0021 DSC_0020 DSC_0061 DSC_0066



دیدگاهها بسته شده است.