مستبصر سوئیسی: به مذهب تشیع افتخار می‌کنیم

Capture

مستبصر سوئیسی: به مذهب تشيع افتخار می‌کنیم

هیئتی از مستبصران شهر ژنو سوئیس به حرم مطهر امام حسین (ع) مشرف شدند.

«سید جمال‌الدین شهرستانی» مسئول روابط عمومی حرم مطهر اظهار داشت: این هیئت با دعوت رسمی آستان قدس حسینی به حرم مطهر حسینی مشرف شدند.

وی افزود: هیئت که شامل 9 نفر است بعد از زیارت مرقدین مطهر حسینی و عباسی از بخشها و واحدهای مختلف بازدید و با فعالیتها و دستاوردهای این بخشها آشنا خواهند شد.

مسئول روابط عمومی حرم مطهر ادامه داد: بازدید از شهرک‌های استقبال از زائران و موزه آستان قدس حسینی و زیارت دیگر عتبات مقدسه عراق نیز برای هیئت اختصاص داده شده است.

«نوران شریفی» مسئول هیئت اظهار داشت: با هماهنگی بخش روابط عمومی حرم مطهر امام حسین(ع)، به حرم مطهر سیدالشهداء(ع) مشرف شدیم و با هماهنگی آستان قدس حسینی تاکنون به حرم مطهر علوی، مسجد سهله و آستان مطهر امامین کاظمین علیهم السلام مشرف شده‌ايم.

وی افزود: پس از گرویدن به مذهب اهل‌بیت(ع)، اسلام حقیقی و گذشت و ایثار را در اتباع اهل‌بیت(ع) احساس کردیم و به گرویدن به مذهب تشیع افتخار می‌کنیم، و پس از بازگشت به کشورمان در نشر فکر و فرهنگ اسلام اصیل محمدی فعالیت خواهیم نمود.

مستبصر سوئیسی ادامه داد: از بخشها و واحدهای مختلف آستان قدس حسینی بازدید نمودیم و از اهتمام کارکنان در بازسازی مستمر این حرم مطهر و ارائه خدمات و اهتمام ویژه به زائران امام حسین(ع) شگفت زده شده‌ایم.

نوران شریفی در پایان اظهار کرد: اسلام حقيقی را در اتباع اهل‌بيت(ع) احساس کرديم و به گرویدن به مذهب تشيع افتخار می‌کنيم.

 



دیدگاهها بسته شده است.