پیام تسلیت کمیسیون اسلامی اسپانیا، در پی حمله تروریستی بارسلونا

در پی حمله تروریستی چند روز گذشته گروه تروریستی تکفیری داعش به شهروندان بی گناه در یک مرکز توریستی تجاری در شهر بارسلونا، کمیسیون اسلامی اسپانیا، بیانیه ای منتشر کرد.

283f4fdac09e1424004052a7856fc2e9_488

کمیسیون اسلامی اسپانیا با انتشار بیانیه ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی چند روز پیش در شهر بارسلونا، همدردی خود را با خانواده های قربانینا این حادثه تروریستی اعلام نمود.

در این بیانیه ضمن محکوم کردن هرگونه اقدام تروریستی و از جمله این اقدام اخیر، با تمام خانواده های قربانی این حمله تروریستی ابراز همدردی شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: مسلمانان اسپانیا پیام تسلیت و تسلی خود را به خانواده تمام قربانیان این حمله تروریستی اعلام و خود را شریک غم ایشان در این حادثه غمبار می دانند.

این بیانیه که به امضای «تاتاری بکری» رئیس این کمیسیون نیز رسیده است، از تمام نیروهای امنیتی اسپانیاه خواسته است تا هرچه زودتر عوامل این حمله تروریستی را شناسایی و آنان را به دست قانون و عدالت بسپارند.

گفتنی است دو روز قبل، فردی ناشناس با خودروی ون خود به مردم در یکی از مراکز توریستی تجاری بارسلونا حمله کرد و ۱۳ نفر را به کام مرگ کشید و بیش از ۸۰ نفر را زخمی نمود. گروه تروریستی تکفیری داعش، مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفت.



دیدگاهها بسته شده است.