مسلمانان بزرگترین قربانیان حملات تروریستی!

حمله تروریستی وحشیانه روز جمعه به نمازگزاران مسجدی در صحرای سینای مصر، قلب هر بیننده و شنونده‌ای را به درد می‌آورد.

این حمله وحشیانه که تاکنون بیش از ۳۰۰ کشته و صدها تن زخمی بر جای گذاشته است، بار دیگر از حقیقت را جلوه‌گر شد که مسلمانان خود بزرگ‌ترین قربانیان حملات تروریستی در جهان محسوب می‌شوند.

این در حالی است که غرب با قدرت رسانه‌ای گسترده خود، در صدد ترویج اسلام‌هراسی و اسلام ستیزی است که این امر دامن‌گیر تمام مسلمانان است.

blasst

با وقو حمله وحشیانه تروریستی در مسجدی در صحرای سینا مصر، این حقیقت بار دیگر منکشف گردید که مسلمانان، خود بزرگترین قربانیان حملات تروریستی در جهان هستند، حال آنکه رسانه‌های غربی با مظلوم نمایی در صدد ایجاد تصویری خشن از اسلام می‌باشند.

حمله تروریستی اخیر، اولین نمونه از اینگونه حملات به مسلمانان نبوده است. پیش ازاین حملات به مراکز و مساجد شیعی و سنی در کشورهای دیگر، همچون عراق، سوریه و لبنان، بر خروجی خبرگزاری‌ها رفته بود.

ولی با این حال به محض وقوع حمله کوچک تروریستی در یکی از کشورهای اروپایی، رسانه‌های غربی با بزرگ‌نمایی این حملات در صدد ایجاد تصویری خشن از اسلام برآمدند و حال آنکه در زمان وقوع حملات تروریستی مشابه در کشورهای اسلامی، موضع سکوت اتّخاد کردند.

به گفته یکی از شیوخ برجسته مصری که با روزنامه نیویورک تایمز مصاحبه می کرد، حملات تروریستی در صحرای سینا، پیش از این محدود به مراکز غیر اسلامی، همچون کلیسای مسیحیان و نیز هواپیمای مسافربری روسی محدود بود و این در نوع خود بی‌سابقه است که در این منطقه، مسجد مسلمانان هدف چنین حملات کوردلانه‌ای قرار گیرد.

وی در گفتگو با این روزنامه آمریکایی خاطرنشان کرد: گروه تروریستی داعش و هم‌پیمان آن در صحرای سینا که به نام گروه تروریستی «انصار بیت المقدس» شناخته می‌شود، حملات تروریستی زیادی را تاکنون به انجام رسانده اند.

این شیخ برجسته مصری همچنین با اشاره به حملات تروریستی گروه های سنی افراطی در عراق افزود: این گروه های سنی افراطی، پیش از پیدایش داعش در عراق و سوریه، دو بار در سالهای ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ به حرم مطهر امام حسن عسکری در سامرا حمله کردند و آن را تخریب نمودند.

وی در پایان سیاست‌های افرادی همچون «دونالد ترامپ» را در افزایش این اقدامات وحشیانه موثر دانست و اظهار داشت: وی در تلاش است تا خشونت‌های داعش را جنگ میان غرب و اسلام جلوه دهد، در حالیکه این خشونت‌ها و افراطگرایی ها، جنگ میان انسانیت و درنده خویی است و در این زمینه هیچ فرقی میان مسلمان و غیرمسلمان وجود ندارد، بلکه حتی مسلمانان خود بیشتر از این حملات و وحشی‌گری ها آسیب دیده اند.



دیدگاهها بسته شده است.