شیخ عیسی قاسم به عمل جراحی فوری نیاز دارد/ خونریزی داخلی و کاهش وزن شدید

منابع محلی منطقه الدراز بحرین و یکی از شخصیت‌های جمعیت الوفاق خبر دادند که وضعیت سلامت آیت الله عیسی قاسم رو به وخامت گذارده و نیروهای امنیتی که چندین ماه است منزل ایشان را محاصره نموده‌اند وارد منزل شده و همچنین در خواست رسیدگی پزشکی و حضور پزشک معالج گردیده است.

cdc679bebbe282e170ab6fe0dca8445e_192

منطقه الدراز محل سکونت آیت الله عیسی قاسم از خرداد ۱۳۹۵ و منزل ایشان مشخصا از خرداد ۱۳۹۶ در محاصره نیروهای امنیتی آل خلیفه قرار دارد. به علت محاصره منزل و منطقه و قرار گرفتن ایشان در اقامت اجباری، بارها در طول این مدت روند درمانی ایشان با مشکلات فراوان روبرو شده است.

میثم سلمان روحانی بحرینی گفت: پس از آنکه حال آیت الله عیسی قاسم به وخامت گرایید مقامات بحرینی برای نخستین بار اجازه ورود پزشکان به منزل وی را دادند.

سید عباس شبر، رئیس آزادی های دینی در سازمان صلح بحرین اظهار کرد: حال عمومی آیت الله عیسی قاسم بسیار وخیم است و برای اولین بار پزشکان اجازه یافتند وی را معاینه کنند.

وی تاکید کرد: وضعی که برای شیخ عیسی قاسم به وجود آمده جنایتی علیه همه مردم بحرین است.

انجمن حقوق بشر بحرین نیز اعلام کرد که اوضاع سلامتی شیخ عیسی قاسم که در محاصره و اقامت اجباری قرار دارد بسیار وخیم گزارش شده است.

روزنامه مرات بحرین نیز نوشت آیت الله عیسی قاسم نیمی از وزن خود را از دست داده است و وضعیت جسمانی‌اش در آستانه وضعیت خطرناک قرار دارد.

این روزنامه افزود: آیت الله عیسی قاسم تحت نظارت شدید نیروهای وزارت کشور بحرین مورد معاینه پزشکی قرار گرفت.

ابراهیم العرادی پزشک معارض بحرینی تاکید کرد، وضعیت جسمی شیخ قاسم به مرحله خطرناکی رسیده و ایشان نصف وزن خود را از دست داده و به خونریزی داخلی دچار شده است.

وی گفت: شیخ قاسم باید به سرعت برای انجام عمل جراحی به بیمارستان منتقل شود.

پزشک معارض بحرینی تاکید کرد، وضعیت جسمی شیخ قاسم به مرحله خطرناکی رسیده و ایشان نصف وزن خود را از دست داده و به خونریزی داخلی دچار شده است.

العرادی در ادامه، شخص پادشاه بحرین را مسئول مستقیم هرگونه اتفاق ناگوار برای آیت الله عیسی قاسم دانست.



دیدگاهها بسته شده است.