سقوط هواپیمای ای تی آر آسمان با ۶۵ مسافر در حوالی سمیرم

8434dbd8-4912-487c-8866-27f2077413ba-1-800x400ساعت 8 صبح امروز یک فروند هواپیمای مسیر تهران ـ یاسوج متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان پس از پرواز از مهرآباد به سمت یاسوج از رادار خارج شده است.

مدیرکل روابط عمومی آسمان در این باره گفت: فعلا آخرین اخبار این است که این هواپیما از رادار خارج شده است و در حال پیگیری موضوع هستیم.

فرودگاه یاسوج در آماده‌باش کامل است.

این هواپیما که ساعت ۸:۵۴ دقیقه از تهران عازم یاسوج شده بود از ساعتی پیش از رادار خارج شد. گفته می شود این پرواز دست کم ۶۵ مسافر داشته است.

2720355شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از تشکیل ستاد بحران در فرودگاه یاسوج خبر داد و اعلام کرد این فرودگاه در آماده باش کامل به سر می برد.

فرماندار سمیرم گفته هواپیمای مسافربری تهران _ یاسوج در کوه های پادنا سقوط کرد.

وی افزوده است: به دلیل مه آلود بودن هوا، اورژانس هوایی استان قادر به فرود نشد و هم اکنون با خودرو درحال اعزام به محل هستند

گفتنی است هواپیمای سقوط کرده متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان است و جزء ای تی آرهای ملخ دار تازه خریداری شده ایران ایر محسوب نمی شود.

همه سرنشینان جان باخته اند

طباطبایی مدیر روابط عمومی شرکت آسمان اعلام کرد: هواپیمای ATR مدل ۷۲ بود که حدود ۸ و ۵۲ دقیقه از رادار خارج شد و بعد از جست وجو در منطقه متوجه شدیم که این هواپیما در ۱۴ مایلی یاسوج به کوه دنا برخورد کرده است. این هواپیما ۶۰ مسافر داشته که ۵۹ بزرگسال و ۱ کودک داشته است که ۲ خلبان ۲ مهماندار و ۲ نفر کادر امنیت پرواز داشته است که متاسفانه همه سرنشینان جان باخته اند.



دیدگاهها بسته شده است.