شهادت 9 فلسطینی و هلاکت یک اسرائیلی در ماه نوامبر گذشته

پایگاه خبری انتفاضه در گزارشی در مورد درگیری ها و تحولات اراضی اشغالی فلسطین در ماه نوامبر گذشته آورده است که در این ماه 9 فلسطینی در درگیری با اشغالگران صهیونیست به شهادت رسیدند و 548 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

از سوی دیگر، 28 عملیات مقاومتی اعم از تیراندازی، حمله با سلاح سرد و یا زیرگیری با خودرو در اراضی اشغالی به وقوع پیوست و جوانان فلسطینی 71 بار اقدم به پرتاب کوکتول مولوتف به سمت صهیونیست ها کردند که در این علمیات ها یک صهیونیست کشته شده و 28 نفر دیگر زخمی شدند.jkhjk

رژیم صهیونیستی هنوز اجساد 17 نفر از شهدای فلسطینی را توقیف کرده و از تحویل آنان به خانواده هایشان خودداری می کند.

در نوار غزه هم ارتش رژیم صهیونیستی 33 مرتبه اقدام به تیراندازی به سمت ماهیگیران و یا کشاورزان فلسطینی کرده و خسارت های زیادی به آنان وارد کرده است.

جنگنده ها و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز در ماه گذشته 28 موشک و توپ به سمت پایگاه های مقاومت و خانه های فلسطینیان در نوار غزه شلیک کرده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی در این ماه، 349 فلسطینی از جمله 62 کودک و نوجوان زیر 18 سال را بازداشت کردند.

دادگاه های رژیم صهیونیستی هم 42 اسیر فلسطینی را به 4 تا 6 ماه حبس موقت محکوم کردند.

در همین راستا، رژیم صهیونیستی در ماهی که گذشت، 15 باب منزل فلسطینیان در کرانه باختری و قدس و 11 کانکس کشاورزی و صنعتی را تخریب کرد.

شهرک نشینان صهیونیست در ماه گذشته همچنان به تعرض به قبله نخست مسلمانان ادامه دادند و در این ماه، 1953 صهیونیست اقدام به هتک حرمت مسجد الاقصی کردند.



دیدگاهها بسته شده است.