پیام تسلیت مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پی درگذشت آیت‌الله شاه‌‌آبادی

29665535_2111761829099658_3388373722346685279_o

پیام تسلیت مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پی درگذشت آیت‌الله شاه‌‌آبادی

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله (صلی الله علیه و آله وسلم):
«ما قبض الله تعالی عالماً من هذه الأمة الّا كان ثُغرةً في الاسلام لا تسدّ ثُلمته إلی يوم القيامة 
خداوند متعال، عالِمی را از میان این امت نمی برد، مگر اینکه رفتن او رخنه ای در اسلام ایجاد می‌کند که تا روز قیامت جبران نخواهد شد».

درگذشت عالم ربانی، فقیه صمدانی و عارف انقلابی، مرحوم آیت‌ الله حاج شیخ نصرالله شاه‌آبادی موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

آن دانشمند وارسته، استادزاده امام راحل عظیم الشأن(ره) بود که همچون پدر بزرگوارش «آیت الله العظمی میرزا محمدعلی شاه آبادی» علم را با عرفان و عمل درآمیخت و همانند برادر مجاهدش «حجت الاسلام والمسلمین شهید مهدی شاه آبادی» در میدان دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، پیشگام و ثابت قدم بود.

ایشان همچنین در طول حیات پربرکت خویش، علاوه بر تلاش برای تربیت شاگردان مکتب امام صادق(ع)، در دستگیری از ایتام آل محمد(ص) در عرصه های مختلف فکری، فرهنگی، تبلیغی، اقتصادی و درمانی کوششی چشمگیر به خرج داد.

مرحوم آیت الله شاه آبادی همچنین به وضعیت پیروان اهل بیت(ع) در کشورهای دیگر نیز توجه داشت؛ و شرکت مستمر ایشان در برنامه ها و مراسم گوناگون مجمع جهانی اهل بیت(ع) در حمایت از شیعیان مظلوم بحرین، عربستان و… نمونه ای از این اهتمام بود.

بدینوسیله، این ضایعه بزرگ را به پیشگاه مقدس امام زمان علیه السلام و نیز مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، شاگردان، مریدان و دوستداران آن مرحوم ــ بویژه فرزندان و بازماندگان ایشان ــ تسلیت عرض نموده، برای آن فقید سعید علو درجات و برای وابستگان صبر و اجر مسألت داریم.



دیدگاهها بسته شده است.