«عبدالملک الحوثی» حقیقت ماجرای الحدیده را می گوید

152950655903569100

سخنرانی عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن که قرار است در آن به مهمترین تحولات اخیر میدانی در این کشور اشاره کند، آغاز شد.

عبدالملک بدرالدین حوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: هدف اصلی از تجاوز به یمن، سیطره بر بنادر، منابع و تنگه استراتژیک باب المندب است؛ نیروهای متجاوز در جنوب همان کاری را انجام دادند که هر اشغالگر بیگانه در یک کشور انجام می دهد.

وی تاکید کرد: آمریکا، انگلستان و فرانسه و ابزارهای منطقه ای آنان مانند امارات و سودان در نبرد میدی شرکت نمودند، نبرد ساحل غربی بیشتر از 2 سال قبل از میدی آغاز شد و تا الان متوقف نشده است، نیروهای متجاوز هزاران مزدور را در نبرد ساحل غربی از دست دادند که در میان آنها فرماندهان سرشناسی حضور داشتند.

رهبر جنبش انصارالله تصریح کرد که نیروهای متجاوز با تمام قوا در نبرد ساحل غربی شرکت کرده و میلیاردها دلار برای یکسره نمودن کار آن هزینه نمودند.

الحوثی افزود: مردم آزاده ما و دست به اقدامی عظیم و بینظیر در نبرد ساحل غربی زدند، دشمن تلفات گسترده ای در نبرد ساحل غربی، متحمل شد و این نبرد برای آن در آینده دشوارتر هم خواهد شد؛ اهالی تهامه به خوبی نیروهای مهاجم را می شناسند، نبرد در ساحل غربی مهم بوده و هدف از آن سیطره بر مردم یمن است.

وی اظهار داشت: نیروهای متجاوز به دروغ ادعا می کنند که موشک های ایرانی که به یمن رسیده از طریق بندر الحدیده بوده و این افترا است، توجیه دیگر نیروهای متجاوز آن است که صنعا از بندر الحدیده کسب درآمد نموده که این دروغ بزرگی است.

رهبر انصارالله افزود: به سازمان ملل متحد گفتیم که درآمد بندر الحدیده تحت نظر این سازمان بین المللی صرف پرداخت حقوق کارمندان خواهد شد، هیچ تهدیدی برای دریانوردی از الحدیده وجود ندارد و آنچه رسانه های سعودی-اماراتی می گویند دروغ است، آماده متوقف نمودن عملیات ضد ناوهای جنگی هستیم که وارد آبهای منطقه ای ما می شوند در صورتی که تجاوز متوقف شود.

الحوثی تصریح کرد: بمب های هوشمند نیروهای متجاوز سعودی هزاران کودک را در ساحل به شهادت رساند که این به جنایاتشان بر روی زمین افزوده می شود، امارات در تمام مناطقی که به آن سیطره می یابد دست به جنایت می زند و در هدف اش که تنها اشغال است، دست به هراقدامی [غیرانسانی] می زند.

رهبر انصارالله افزود: از زمان ولد الشیخ از  نظارت فنی لجستیکی سازمان ملل متحد در الحدیده استقبال نمودیم، آمریکا و انگلستان در جنگ یمن نقش داشتند، انگلستان و اروپا به صحنه آمده و برای شکست دادن ملت ما از طریق حمایت از متجاوزین می کوشند و ما در برابر این تجاوز می ایستیم، همچنان بزرگترین منطقه استراتژیک تهامه تحت کنترل ملت یمن است، با تمام قوا در کنار اهالی تهامه خواهیم ایستاد.

الحوثی افزود: متجاوزین با تمام مزدورانشان در نبرد ساحل آمدند و تمام توانشان را صرف نمودند که به همین دلیل در وضع سختی قرار دارند، با ابزارهای گوناگون در برابر تجاوز می ایستیم، هیچ عقبگردی در کار نیست و تمام حقوق احقاق خواهد شد و هر طغیان که نیروهای متجاوز انجام می دهند فقط سبب افزایش ایمان و ثباتمان می شود.

 



دیدگاهها بسته شده است.