خشم شدید عمران خان از تشریفات سنگین تردد درون شهری در پاکستان

38630991_2212384105704096_5105848870852624384_n

«عمران خان» رهبر حزب تحریک انصاف که به تازگی در انتخابات پاکستان پیروز شده

به نقل از جیو تی وی، «عمران خان» رهبر حزب تحریک انصاف که به تازگی در انتخابات پاکستان پیروز شده و قرار است طی روزهای آتی بر کرسی نخست وزیری این کشور تکیه بزند مبارزه عملی با اسراف و تبذیر را آغاز کرد.

وی طبق وعده‌ای که داده بود تلاش خود را برای مبارزه با اسراف از کاخ نخست وزیری و شخص خود شروع کرد.

گزارش‌ها حاکی‌است رهبر حزب تحریک انصاف که برای شرکت در یک جلسه عازم هتلی شده بود با مشاهده تشریفات و پروتکل‌های سنگین تردد که برای او در نظر گرفته شده بود خشمگین شد.

وی که در مسیر رفت با 10 ماشین اسکورت شده بود بلافاصله پس از رسیدن به هتل یکی از مسئولین تحریک انصاف را فراخوانده و از او خواست تعداد ماشین‌های اسکورت را کم کند.

عمران خان طی سخنرانی خود با اشاره به پروتکل سنگینی که برای وی قرار داده شده بود گفت: پیش از آنکه بر کرسی نخست وزیری تکیه بزنم تشریفات سنگین را آغاز کرده‌اند! کشور اینگونه پیشرفت نخواهد کرد.

سخنگوی تحریک انصاف در این خصوص اعلام کرد: با توجه به خطراتی که برای عمران خان وجود دارد او راضی شده بود نهایتا 4 ماشین امنیت وی را به عهده بگیرند ولی اسکورت وی توسط 10 ماشین باعث ناراحتی شدید او شد.

گفتنی است عمران خان خواسته در مسیر تردد وی خیابانها بسته نشوند و هیچ تشریفات خاصی نیز برای او در نظر گرفته نشود.

عمران خان در اولین سخنرانی خود پس از پیروزی در انتخابات تاکید کرده بود مبارزه با رفاه زدگی و فساد اقتصادی مهمترین اهداف دولت او خواهد بود.



دیدگاهها بسته شده است.