پارلمان ایالت پنجاب کشتار مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

4bprc33ab3c35517g5x_800C450

پارلمان ایالت پنجاب کشتار مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

 به نقل از داون نیوز، نمایندگان پارلمان ایالت پنجاب در اعتراض به سرکوب و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای تنظیم و آن را برای ارائه به نهادهای مسئول بین المللی فرستادند.

در این بیانیه آمده است: کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل بدترین نمونه سرکوبگری در جهان است که نشان دهنده اوج جهل و بربریت سران این رژیم است.

اگر به تاریخ بشریت نگاه کنیم کمتر واقعه‌ای را می‌بینیم که در آن به اندازه اشغال فلسطین خون ریخته شده باشد و به مردم ظلم شده باشد.

نمایندگان ایالت پنجاب کشتار بی رحمانه کودکان معصوم را در حملات نظامیان صهیونیستی به شدت محکوم کردند.

امضا کنندگان این بیانیه که تمام نمایندگان پارلمان ایالت پنجاب بودند از دولت پاکستان خواستند حمایت‌های سیاسی خود را از مردم مظلوم فلسطین ادامه دهد و با استفاده از تمام توان خود در مجامع بین المللی مانع ادامه جنایت صهیونیست‌ها شود.

مردم پاکستان سال‌ها است دشمنی با اسرائیل را در کارنامه دارند و روز قدس را نیز با شکوه خاصی برگزار می‌کنند.

ایران و پاکستان تنها کشورهایی هستند که رژیم صهیونیستی را هنوز هم به رسمیت نمی‌شناسند و در گذرنامه اتباع این دو کشور قید شده است که حق سفر به فلسطین اشغالی را ندارند.

طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر سفر نتانیاهو به پاکستان مطرح شده بود ولی دولت پاکستان این اخبار را کذب دانسته و تصریح کرد: ما هیچ ارتباطی با رژیم غاصب صهیونیستی برقرار نکرده‌ایم.



دیدگاهها بسته شده است.