عمران خان: برای مبارزه با فساد اقتصادی قوانین جدی‌تری تصویب می‌کنیم

Imran-Khan-PM-1-750x369

عمران خان: برای مبارزه با فساد اقتصادی قوانین جدی‌تری تصویب می‌کنیم

به نقل از جیو تی وی، «عمران خان» نخست وزیر پاکستان اعلام کرد: مردم نباید بابت مشکلات اقتصادی موجود و کاهش ارزش روپیه نسبت به دلار نگران باشند زیرا این اتفاق کاملا موقتی است و به زودی برای همیشه حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیشرفت در عرصه صنعتی باعث پیشرفت اقتصادی می‌شود و دولت پاکستان نیز در تلاش است که از صنایع حمایت کند.

عمران خان گفت: کشورهایی مانند چین، امارات و عربستان حاضر شدند از ما حمایت کنند تا مشکلات اقتصادی موجود را پشت سر بگذاریم.

نخست وزیر پاکستان اظهار داشت: ما از تمام صادرکنندگان داخلی حمایت خواهیم کرد و به هر شکل ممکن مسیر فعالیت آنان را هموار می‌کنیم.

رئیس حزب تحریک انصاف با اعلام نتایج مثبت سفرش به مالزی گفت: سرمایه گذاران این کشور به زودی روانه پاکستان می‌شوند تا در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنند.

عمران خان تاکید کرد: تا هفته آینده قوانین جدید و جدی علیه فساد اقتصادی در کشور تصویب خواهد شد که نتیجه آن در کاهش مشکلات موجود بسیار موثر است.

وی افزود: سالانه ده میلیادر دلار پولشویی در پاکستان اتفاق می افتد که اگر بتوانیم مانع آن شویم با چالش های موجود روبرو نخواهیم شد.

عمران خان گفت: ورود سرمایه‌گذاران به پاکستان افزایش یافته است و تلاش ما این است که از آنها حمایت کنیم و تا رونق چرخه اقتصادی کشور بیشتر شود.

گفتنی است از زمان روی کار آمدن حزب تحریک انصاف، یکی از تلاش های جدی دولت پاکستان دست و پنجه نرم کردن با مشکلات اقتصادی بوده است.

روز گذشته ارزش روپیه پاکستان نسبت به دلار کاهش چشمگیری داشت و هر دلار آمریکایی با 140 روپیه پاکستانی معاوضه شد.



دیدگاهها بسته شده است.