برگزاری جشن میلاد امام زمان(عج) باحضور امام جمعه شهر کویته در امام بارگاه امام محمد باقر(علیه السلام)

57467814_2383403288602176_3655543736181456896_n

برگزاری جشن میلاد امام زمان(عج) باحضور امام جمعه شهر کویته در امام بارگاه امام محمد باقر(علیه السلام)

مراسم جشن میلاد حضرت حجت بن الحسن العسکری(عج) امام دوازدهم شیعیان جهان، باحضور امام جمعه شهر کویته (علامه محمد جمعه اسدی) در امام بارگاه امام محمد باقر (علیه السلام) هزاره تاون برگزار شد!

دیروز یکشنبه ، 15 شعبان سال 1440هجری قمری برابر با 21 اپریل 2019 ، مصادف با سالروز میلاد حضرت حجت بن الحسن عسکری(عج) امام دوازدهم شیعیان جهان بود.

“علامه محمد جمعه اسدی” امام جمعه شهرکویته وپرنسپل جامعه امام صادق (علیه السلام)دیروز در مراسم جشن میلاد حضرت حجت بن الحسن عسکری(عج) در این محفل باشکوه، ضمن تبریک میلاد امام عصر (ارواحنا له الفداء) در خصوص  «انتظار» و «غیبت امام مهدی عج ا… »  وهم چنین به فضیلت‌های این ماه و توفیق بهره جستن و توشه معنوی گرفتن از ماه های رجب و شعبان برای آمادگی ورود به ماه مبارک رمضان، ماه میهانی خداوند، سخنرانی نمودند.

امام جمعه کویته از انتظار به عنوان یک باور که باید در عمل بارور گردد یاد کرده و به تشریح برخی از ویژگیهای منتظر واقعی پرداخته و افزودند: برای ما به عنوان منتظران حضرت مهدی (عج) این مطلب باید روشن بشود که انتظار فقط به حرف و تنها به ایمان نیست. ما حتی در زندگی معمولی هم وقتی صحبت از انتظار می کنیم و می گویيم ما منتظر میهمان هستیم، یک مقدماتی را فراهم می کنیم و خود را آماده حضور میهمان می کنیم. یک منتظر واقعی نباید فقط به اسم منتظر باشد بلکه این انتظار باید عملی باشد. نه مثل بعضی ها که فقط مسلمان اسمی هستند. یک منتظر واقعی باید در میدان عمل خودش را نشان دهد.

اینکه پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: بالاترین عمل برای امّتم، انتظار فرج است. در حقیقت اشاره به این نکته مهم و دقیق دارد که انتظار باور تنها نیست بلکه باوری است که باید در عمل بارور شود و لذا با مقدّمات عملی باید زمینه حضور آن منجی و مصلح بشریت را فراهم ساخت.

خیلی ها مدعی کرامت هستند ولی ظاهراً و عملا خبری از کرامت و آزادی واقعی نیست. حکومت امام، حکومت احیای کرامت انسان و آزادی بشری است. نژاد پرستی و قومیّت گرایی ریشه کن می شود . در حکومت امام زمان (عج) به ارزش های واقعی توجه می شود. بشریت باید به دنبال ارزش های واقعی برود. حکومت امام عصر، حکومت احیای دین است. متاسفانه امروزه دین را غبار آلود کرده اند و هرکسی دین را به سلیقه خودش تعریف می کند. برای شناخت دین باید به کارشناس واقعی دین مراجعه کرد. خیلی ها امروزه کارهای غلط و اشتباه خود را به دین که هیچ ربطی به دین ندارد نسبت می دهند و به نام دین هرچه دلشان می خواهد انجام می دهند. ولی باید دانست که بدانند آینده بشریّت روشن است. آینده بشریت ، آینده ا ی با صلح، معنویت، تسلیم حق بودن، فارغ از هر گونه بردگی خواهد بود. همه احساس آرامش می کنند. و حضرت مهدی (عج) عدالت را به معنی واقعی پیاده می کند و آمال و آرزوی همه پیامبران الهی و اوصیاء و معلّمان بشری برآورده خواهد ساخت.

استاد محمد جمعه اسدی افزود: از منظر اعتقاد به ظهور، آینده بسیار روشن و خوش بینانه است. تاریخ، برای رسیدن به جامعه مطلوب و آرمانی در حرکت است. این مدینه فاضله در زمین به دست حق پرستان و به رهبری مصلح موعود و با یاری امدادهای الهی به وجود آمده و او (امام عصر) اداره آن را در دست خواهد گرفت.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10



دیدگاهها بسته شده است.