“مات کننده امریکا !”

“مات کننده امریکا !”
****
شاید مبالغه نباشد اگر بگوییم:
– او بزرگترین فرمانده گمنام جنگ های نامنظم بوده است!
– او بزرگترین طراح نظامی در جنگ های نامتقارن بوده است!
– او همواره شکست ناپذیر و پیروز میدان های مختلف نبرد بوده است!
– او ناجی حزب الله و لبنان در جنگ نابرابر 33 روزه بوده است!
– او طراح جنگ های نابرابر مقاومت فلسطین در جنگ 22 روزه بوده که شکست خفتباری دیگری را برای اسرائیل رقم زد!
– او نخستین فرمانده گمنامی بود که برای نخستین بار در تاریخ کشور اسرائیل، ارتش افسانه ای اسرائیل را به زانو درآورد و به سختی شکست داد!
***
– بدون تردید، او بزرگترین فرمانده گمنام و مهمترین طراح نظامی در مقاومت سوریه بوده است!
– او یگانه طراح گردان های مقاومت بین الملل (فاطمیون، زینبیون، حیدریون و…) در دفاع از حریم حرم و نجات حرم حضرت زینب در شام بوده است!
– او نقش تام و تمام در نجات کشور، دولت و مردم سوریه از چنگال گروه های تروریستی، ساخت غرب و امریکا، بخصوص “داعش” داشته است!
– او با نجات سوریه به عنوان مهمترین مسیر مقاومت، تمام نقشه ها، طرح ها و ترفندهای امریکا، اسرائیل و حامیان عربی شان را در نابودی محور مقاومت به طور کامل ناکام گذاشت!
***
Soleymani-1
– او یگانه حامی مردم عراق در فتنه داعش بود!
– او بنیانگذار “حشدالشعبی” برای نجات کشور، دولت، ملت و شهرهای مقدس عراق و حرم امامان(ع) در فتنه ای داعش بود!
– او در مقاومت پنج ساله مردم محروم و مظلوم یمن، طراح مهم و گمنام بود!
– او توانست با تمام طرح ها، توطئه ها و ترفندهای محور غربی- عربی مقابله نموده و تمام طرح های رنگارنگ شان را به تمام معنا ناکام بگذارد!
****
در یک کلام او سردار بی نظیر نظامی، اطلاعاتی در بدنه مقاومت بود که گمنام و ناشناس همیشه در تمام صحنه های مهم و حیاتی محور مقاومت را به خوبی فرماندهی نموده و توانست با طرح های عجیب و عظیم اطلاعاتی سرویس های اطلاعاتی “محور غربی- عربی” به موقع مقابله نموده و تمام طرح های شان را ناکام نماید!
در یک کلام او “امریکا” و حامیان اش به طور کامل “مات” کرد، شاهد این ادعا صدور فرمان ترور او توسط شخص “خرپشک” امریکایی رئیس جمهور امریکا و عمل توسط نیروهای امریکایی مستقر در عراق بود که به طور بسیار ناجوانمردانه، خلاف تمام نرم ها و فرم ها و قوانین بین المللی عملی گردید!؟
“حذف فزیکی حریف، یعنی مات شدن و شکست کامل!”
****
ترور این سردار بی بدیل محور مقاومت همانگونه که دنیا را تکان داد، یقینا پیآمدهای ویرانگری برای “مادر تروریستان” (امریکا) خواهد داشت!
– پرسش این است که واکنش ایران چه خواهد بود؟
– آیا ایران ناوها یا پایگاه های امریکا را مورد حمله قرار خواهد داد؟
– آیا با حمله انتقامی ایران جنگ جهانی سوم کلید خواهد خورد؟
– اگر سران جمهوری اسلامی مرتکب چنین اشتباهی وحشتناکی شوند، این درست همان چیزی است که امریکا می خواهد، در واقع یکی از دلایل مهم این ترور رسمی و دولتی همانا تحریک ایران و ورود این کشور به عرصه یک جنگ تمام عیار با امریکاست!
این درست همان عملکردی است که “محور غربی- عربی” به شدت منتظر چنین لحظه ای بود و میشود گفت برای آن لحظه شماری میکنند!!
در چنین صورتی، حمله همه جانبه نظامی از سوی امریکا با تقبل هزینه میلیاردی از سوی کشورهای سعودی، امارات و بحرین، شکل خواهد گرفت و ضرر آن برای جمهوری اسلامی وحشتناک، نابودکننده و غیرقابل جبران خواهد بود! در حالیکه امریکا حداکثر چن ناو و یا ناوچه ره با تعدادی سرباز از دست خواهد داد و بس!؟
****
– اما ده ها سال مقابله جمهوری اسلامی ایران، با محور غربی- عربی به رهبری امریکا، به خوبی ثابت نموده که ایران بازیگر کم نظیری در عرصه های مختلف: سیاسی، اطلاعاتی، نظامی و… بوده است!
پس قطعا با این تحریکات، خام و مات امریکا نخواهد شد و هیچگاه به سمت جنگ رسمی و همه جانبه پیش نخواهد رفت، چون چنان اشتباه استراتژیک ناشیانه برای ایران ویرانگر و جبران ناپذیر خواهد بود!
****
م، خرمی
14 جدی 98


دیدگاهها بسته شده است.