جنایت قرن

جنایت قرنScreenshot_۲۰۲۰۰۱۳۰-۰۹۲۴۰۹_1

ملت فلسطین قرن ها است که مورد ظلم واقع شده وبچاره ومستاصل است. استکبار وشیطان بزرگ نقطه ای را بنام فلسطین در مرکزخاورمیانه انتخاب ونام بخشی ان را اسرایل نهادند .

شیطان بزرگ به دلیل مسافت طولانی از خاور میانه، بزرگترین دغدغه اش یک جایگاه مناسب برای امریکا است که ازان طریق نفوذ وحضورش را در خاور میانه تقویت کند . به دلیل منابع سرشار و غنی که خاور میانه دارد لحظه ای فکر تصاحب ودزدی ان را از سر زمام داران امریکایی بیرون نشده است .

چه نام بهتر وچه کشوری بالاتر از اسرایل وصهیونیست هاست .

بعد از تاسیس کشور تقلبی اسرایل ، برای حفظ ونفوذ وتقویت حضور غاصبانه خودش، اولین فاکتور ، نفاق و فتنه در میان کشورهای اسلامی است . تفرقه بینداز حکومت دزدی و… کن .

جنگ ایران وعراق نمونه بارز این سیاست شیطانی است .

وحالا هم ایران هراسی دومین نسخه ای تجویز شده ای شیطان بزرگ و در دستور انها قرار دارد .

با پروژه ای ایران هراسی چندین مقاصد را همزمان دنبال وتامین می کنند .

فروش اسلحه های تاریخ گذشته ، وکسب درامد سرشار از این طریق ، حضور فیزیکی برای پیش برد و به غارت بردن منابع طبیعی خاور میانه . وتنش میان کشورهای خاور میانه به دلایل های مختلف و…. وهزاران نیت های پلید دیگر برای دوشیدن هر چه تمام تر .

دریک کلام تبدیل کردن سران منطقه را به عنوان گاو شیر ده ، از اهداف مهم شیطان بزرگ است .

تثبیت کشور تقلبی اسرایل از دغدغه های مهم شیطان بزرگ در این سالها بوده است . مخصوصا اینکه نبض اقتصاد دنیا در دست چند صهیونیست است . شما اگر میلیادر های دنیا را وشرکت های بزرگ غول پیکر را کمی در باره اش تحقیق کنید اخرش به یک صهیونیست می رسید .

ترامپ به عنوان یک سرمایه دار بیش از هر چیز پول و اقتصاد را می شناسد . واگر می خواهند در این عرصه بماند بدون تردید لاوی صهیونیست را باید با خود داشته باشد. والا صهیونیست های که قدرت اقتصاد جهان را در دست و سیاست اقتصاد جهان را بر عهده دارد براحتی می تواند ترامپ را به زانو در بیاورد .

از این جهت ترامپ از روز اول برای خوشنودی صهیونیست ها ، طرح انتقال سفارت امریکا را به بیت المقدس داد وان را منتقل کرد . در قدم بعدی انتظار می رفت که مساحت این کشوری تقلبی را که سالها کسی جرات به زبان اوردنش را نداشت، با زیریکی تمام تحت عنوان معامله قرن با ادبیات به تخصص خودش تحت عنوان معامله مطرح نمایند . گرفتن سرمین دیگران کشتن اواره صاحب خانه ، اسمش جنایت است نه معامله .

طرحی ترامپ ونتنیاهو به چیزی که شباهت ندارد معامله است . به انچه که بیشتر شباهت دارد جنایت قرن است .

دنیایی مدرن انهم به سبک امریکایی دنیایی وارونه است . دیموکراسی حقوق بشر حالا هم معامله ، ابزاری برای نابودی دیگران وغارت سر زمین و دارای انها است ، تحت عنوان ازادی ، حقوق بشر ، دیموکراسی ، حالا هم معامله به سبک پولدار ترامپ .



دیدگاهها بسته شده است.