«برنامه اختتامیه اسلامیک ونٹر کیمپ جامعہ امام صادق(ع)- شہر کویٹہ »

88015613_2638909006384935_8062582199406297088_o
به یاری خداوند بزرگ و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج)، امسال نیز همچون سال های گذشته همزمان با آغاز تعطیلات مدارس( (School’sدر شهر کویٹہ، پروگرام «اسلامیک ونٹر کمیپ» برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان با برنامه های: آموزش تجوید، رو خوانی و روان خوانی قرآن کریم، آموزش احکام و نیز آموزش عقاید اسلامی زیر نظر استاد محترم جناب «داکتر مصطفی خرّمی» با شور و جذبه خاص آغاز و به به مدت نزدیک به سه ماه ادامه یافت.
در این طرح استادان گرامی جناب: قاری موسوی، قاری حاج علی رامز، قاری شفقت عباس، استاد مطهری و نیز استاد خرّمی مسؤلیت کلاس های مذکور را به عهده داشتند که با تمام توان در راستایی آموزش هرچه بهتر دانش آموزان سهم گرفتند.
سرانجام این دوره از عمر «اسلامیک ونٹر کیمپ» در زمستان سال جاری 2020 نیز به پایان رسید و مراسم اختتامیه آن قبل ازظهر دیروز پنج شنبه27 فروری، با حضور اساتید، پرنسپل جامعه امام صادق(ع) جناب علامه استادمحمد جمعه اسدی، دانش آموزان شرکت کننده و نیز خانواده های شان با شور و شکوه خاص در سالن اجتماعات جامعه امام صادق(ع) از ساعت ده صبح با قرائت آیاتی چند از قرآن کریم توسط قاری موسوی آغاز گردید؛ آنگاه منقبت خوانی دانش آموزان در مدح اهلیبت(ع)، به برنامه شور و جذبه خاص بخشید. عالم بزرگوار جناب استاد مطهری نخستین سخنران این محفل بود که در مورد تربیه و تعلیم بهتر فرزندان سخنان سازنده ای ایراد فرمودند.
پرنسپل محترم جامعه امام صادق(ع) جناب حجته الاسلام استاد اسدی سخنران بعدی بود که ضمن اشاره به اهمیت تعلیم و تربیه در اسلام در مورد کارکرد چهل ساله جامعه سخنان ارزشمندی ارائه نموده و فرمودند آموزش قرآن، احکام و عقاید و مسائل اسلامی در جامعه امام صادق(ع) منحصر به روزهای تعطیلات نیست بلکه در طول سال این برنامه ادامه خواهد داشت و درب جامعه به روی تمام جوانان، نوجوانان و نونهالان در تمام ایام سال، باز خواهد بود.
پایان بخش این برنامه اهدایی جوایز دانش آموزان ممتاز بود که توسط استاد اسدی، استاد داکتر خرمی و استاد مطهری و قاری شفقت عباس به دانش آموزان ممتاز اهدا گردید و در پایان از تمام شرکت کنندگان با کیک و چای پذیرایی به عمل آمد. ناگفته نماند که اجرایی بسیار جالب و جذاب این برنامه را یکی از طلاب مدرسه جناب شریفی به عهده داشتند.

HD (1)

HD (2)
HD (3)

HD (4)

HD (5)

HD (6)

HD (7)

HD (8)

HD (9)

HD (11)

HD (12)

HD (13)

HD (14)

HD (15)

HD (16)

HD (17)

HD (18)

HD (19)

HD (20)

HD (21)

HD (22)

HD (23)

HD (24)

HD (25)



دیدگاهها بسته شده است.