(بیانیه حوزه علمیه جامعه امام صادق درمحکومیّت اهانت به امام زمان (عج)

140936696_1074847519654371_8790546313267859736_n
درپی انتقال پیکر های خونین و گلو دریده شهدایی مظلوم فاجعه خونبار مچ به شهر کویته، جمعی زیادی از مردم دردمند هزاره، ضمن ابراز همدردی و اظهار غم شریکی با خانواده های داغدار شهدا، در کنار این پیکر های پاک، دست به تحصن زدند!
در این میان، گروه هزاره دیموکراتیک پارتی، نه تنها در این “درنه” شرکت نکردند، بلکه با تحریم آن و نیز توهین به شهدای مظلوم و خانواده های داغدار ایشان، با شقاوت تمام بر زخم های خون آلود ایشان نمک پاشیدند!!
عملکرد نابخردانه ای که از سوی همگان، مورد مذمت و نکوهش شدید قرار گرفت! شدت بازتاب های این سخنان سخیف و نابخردانه در فضای مجازی و حقیقی به گونه ای بود که سرانجام گروه ایچ دی پی را مجبور نمود، تا برای کاهش این فشارها “جلسه تعزیتی” برای شهدای مظلوم برپا نمایند!
اما متأسفانه این جماعت خام و نادان نه تنها از اشتباهات گذشته شان عبرت نگرفتند، بلکه در جریان این جلسه، مرتکب اشتباه بزرگتر و تلخ تری شده گویی در کنار دشمنان تشیع قرار گرفتند، این بار با توهین به امام زمان (عج)، عقاید و باورهای میلیون ها انسان و مردم مٶمن هزاره را نشانه رفتند.
ما این سخنان ناسنجیده، احمقانه و چندش آور سران نادان گروه افراطی “ایچ دی پی” را به شدت محکوم نموده و از سران این گروه میخواهیم که فرد خاطی را به شدت مورد بازخواست قرار داده و از حضرت صاحب الزمان( عج) و تمام پیروان صدیق و صادق ٱن حضرت صمیمانه عذرخواهی نمایند و تعهد بسپارند که دیگر هرگز اعتقادات و باورهای میلیون ها انسان را به سخره نگیرند!!
پرنسپل، اساتید، طلاب و کارمندان جامعه امام صادق (ع)
کویته، پاکستان.

۲۹ جدی ۱۳۹۹



دیدگاهها بسته شده است.