مراسم جشن عید غدیر خم، روز امامت و ولایت

مراسم جشن عید غدیر خم، روز امامت و ولایت، عصر دیروز پنج شنبه 29جولائی2021 به همت صدر واراکین مسجد الغدیر، با حضور امام جمعه شهر کویته علامه استاد محمد جمعه اسدی ؛ علمای اعلام و دوستداران و محبان اهل بیت (ع) در مسجد مذکور (الغدیر) ہزاره ٹاون بروری برگزار شد.
امام جمعه شهر کویته و پرنسپل حوزه علمیه جامعه امام صادق علیه السلام در این جشن باشکوه ضمن تبریک این روز با سعادت، عید سعید غدیر خم را یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین اعیاد مسلمانان جهان دانست و اظهار کرد: غدیر روز اکمال دین خدا و موجب خشنودی باریتعالی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد جمعه اسدی از غدیر خم به عنوان اصالت و هویت مکتب شیعیان یاد کرد و افزود: این واقعه عظیم تاریخی تداوم خط نبوت و سند محکم امامت و ولایت است که نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت دنیای اسلام داشته است.
وی در ادامه به شأن و عظمت واقعه تاریخی غدیر نیز اشاره کرد و گفت: حادثه تاریخی غدیر در مقطعی از زمان اتفاق افتاد که به نسل، قوم و یا گروه خاصی مربوط نمی‌شود.
در این مراسم، شعرخوانی و مولودی‌خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) فضای بسیار شادی برای حاضران در این مراسم فراهم شد.
مسجد الغدیر در سال/ 27 / 2019 /اگست / توسط علامه محمد جمعه اسدی تأسیس شده است.


دیدگاهها بسته شده است.