محرم ماه آمیختگی با حسین وآموختگی از حسین است !(شب هفتم)

مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) و علم کشی علم مبارک حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) در مسجد جامعه امام صادق علیه السلام با حضور پرشور عزاداران حسینی.
محرم ماه آمیختگی با حسین وآموختگی از حسین است !
محبت حسین قلب حسینی می خواهد پیامبر در مورد ولایت امیرالمؤمنین می فرماید: ای علی لایحبک الا مؤمن ولا یبغضک الا کافر دوست ندارد تو را مگر فرد مؤمن ودشمن نمی دارد تورا مگر فرد کافر.
کسانی که قلبهای آلوده دارند استعدادی ندارند تا از انوار هدایت حسین بهره مند شوند همانطوری که زمین شوره زار هیچگاه قابلیت کشت را نخواهد داشت وبه گفته قرآن که آنان قلب تنگی دارند یَجعَل صَدرَه ضَیقًا و با آنکه انوار هدایت حسین بالای همه گی یکسان می تابد ولی صرفا کسانی از آن بهره مند خواهد شد که قلب شان آماده گی دریافت این انوار را نیز داشته باشد.
پیامبر فرماید: ان الحسین مصباح الهدی وسفینة النجاة همانا حسین چراغ هدایت وکشتی نجات است راه نجات گمشده گان حسین بن علی است که خیلی ها وقتی خود را به این چراغ رساندند، کرامت حسین او را از زمین بلند کرده واورا حسینی نموده است.
استاد علامه محمد جمعه اسدی در اخیر عمل بزدلانه وتروریستی امروز (غرب کابل) را عمل غیر انسانی خواند وبا آنکه محرم از ماه های حرام بوده وجنگ وقتال در این ماه حرام است اما دیده می شود که افرادی وجود دارند وحرمت این ماه را نگه نمی دارند.
علامه محمد جمعه اسدی: اینان با عمل های تروریستی شان می خواهند عزاداری اباعبدالله را دربین مؤمنین کم رنگ کنند غافل از آنکه ان لقتل الحسین حرارة فی قلوب المؤمنین لن تبرد ابدًا همانا در قلوب مؤمنین درمورد قتل حسین حرارتی است که سرد نمی شود وبحمدالله عملا ناکامی آنان را به چشم سر می بینیم زیرا که باطل زهوق وازبین رفتنی است.


دیدگاهها بسته شده است.