کویته:این بار گروگان گرفتن برای جلو گیری از حق خواستن و حق گفتن

Alamdar-road-protest-against-abduction (1)

کویته (جامعه): در پی چندین ساله قتل عام هزاره های شیعه در کویته پاکستان، تظاهرات های برگزار شدند و هرکدام از رهبران احزاب سیاسی، و مذهبی سخنرانی های را اراد کردند و برای مردم حرفهای گفتند. خیلی از حقیقت ها شاید در زمان سخنرانی هر کدام از رهبران، برای مردم آشکارا شده و در ضمن حرفهای شان بیان کرده اند.

یکی از رهبران سیاسی درمیان مردم هزاره، طاهر خان هزاره، رهبری سیاسی حزب کار کنان، می باشد که در خیلی از جلسه های خود برای مردم سخن گفتن و شاید هم حقیقت های را بزبان آوردند که حکومت را وادار به گروگان گرفتن فرزندش از سری دکانی کارش نموده که تا زهری چشم از طاهر خان هزاره بگیرند که دیگر از سخنان نسبتا تند و حقیقتش، با مخاطب قرار دادن حکومت و استخبارا ت کشوری پاکستان، جلو گیری نموده و حق مردم خود را نخواهند.

روزی گذشته بعد از ظهر اطهر خان، یکی از فرزندان طاهرخان هزاره را از دکانش، نیروهای ایف سی برده و تا کنون در توقیف آنها قرار دارند وتا کنون از خواسته و نخواسته ای آنها معلوم نیست که بکدام جرم و جنایت دست به این گروگان گیری زده اند.!

در همین رابطه تقریبا ازساعت شش ونیم بعد از ظهر دیروز، دهرنا ( تظاهرات) از طرف حزبی کویته یک جهتی کونسل، به حمایت از طاهرخان هزاره و رهای فرزندش، و همچنان چندین مطالبه ای دیگر در قبال کشتار سلسله ای هزاره ها در کویته از حکومت، در شهداء چوک واقع در علمدار رود برگزار گردیده است که تاکنون ادامه دارند، رهبران و اعضای این حزب گفته اند تا که مطالبات ما از طرف حکومت پذیرفته نشده، و همچنان فرزند طاهر خان هزاره، آزاد نشود به این تظاهرات ادامه خواهد داد.



دیدگاهها بسته شده است.