برگزاری جشن مولود کعبه درجامعه امام صادق علیه السلام

به مناسبت سیزدهم ماه مبارک رجب المرجب، فرخنده سالروز ولادت با سعادت مولی الموحدین، امیرالمومنین حضرت امام علی(ع) مجلس جشن و شادی پر سروری، در مسجد جامعه امام صادق(ع) شهر کویته، با حضور گرم و صمیمی ارادتمندان مولا، شاعران، مداحان، منقبت خوانان، علما، اساتید و طلاب گرامی و…، با شکوه تمام برگزار گردید.
این مراسم که در ساعت چهار روز شنبه سیزدهم ماه مبارک رجب با اجرایی خوب آقای محسنی از طلاب جامعه کلید خورده و ادامه یافت، با قرائت قاری محترم جناب اقای سید فهیم سجادی آغاز و با اجرایی سرود، شعر خوانی و مداحی به گرمی به پیش رفت.
در ادامه مقاله بسیار خوب جناب آقای میرزایی یکی دیگر از طلاب جامعه به محفل گرمایی بیشتری بخشید.
سروده شاعر عاشق اهلبیت جناب آقای کاظم کاظمی با وجود سالمندی، در نوع خود جالب و شنیدنی بود.
در آخر جناب استاد دکتر خرمی از اساتید جامعه امام صادق(ع) به ایراد سخن پرداخته و ضمن شمارش بخشی از فضائل عصر کودکی، نوجوانی و جوانی امام علی(ع)؛ ضمن تحلیل حکومت اصلاحات و سیاست در مرام مولا، به گوشه های از زندگی علمی حضرت نیز اشاره نمودند، در پایان سروده زیبایی خویش را خدمت مولا و ارادتمندان حاضر حضرتش هدیه نمودند که مورد توجه و استقبال حضار قرار گرفت.
در نهایت، دعای استاد سید یحیی سجادی محفل شادی و جشن پر شکوه امروز را به پایان برد و در آخر از حاضران با کیک، کلوچه و شیرچای پذیرایی به عمل آمد.


دیدگاهها بسته شده است.