تاکید عمران خان بر حل مشکلات زوار پاکستانی در دیدار با علامه راجه ناصر عباس

1397101113333667216277114

نخست وزیر پاکستان در دیدار با دبیرکل مجلس وحدت مسلمین بر حل مشکلات زائران پاکستانی تاکید کرد.

به نقل از اردو پوینت؛ «علامه راجه ناصر عباس» دبیر کل حزب شیعی مجلس وحدت مسلمین در دیدار با «عمران خان» نخست وزیر پاکستان اعلام کرد: مبارزه با فساد اقتصادی و مالی جدی ترین ضرورت فعلی کشور است.

وی تصریح کرد: متاسفانه سیاستمداران سابق کشور مبالغ هنگفتی اختلاس کرده و به جای صرف وقت و هزینه ها برای آبادانی کشور آنها را خرج عیاشی های خود کردند.

علامه راجه ناصر اظهار داشت: دولت حزب تحریک انصاف رفتار خوبی با زوار پاکستانی داشته و ما بابت ساخت استراحتگاه های مجهز در مرز تفتان از دولت قدردانی می کنیم.

این عالم شیعی تاکید کرد: اقدامات دولت علیه مفاسد اقتصادی ستودنی است و ما از تمام فعالیت های حزب تحریک انصاف حمایت می کنیم.

عمران خان در این دیدار ضمن تقدیر از رفتار منطقی و خوب حزب ملجس وحدت مسلمین در تمامی چالش های سیاسی پاکستان گفت: مجلس وحدت مسلمین همیشه صدای مظلومین و درد کشیدگان جامعه بوده است.

وی افزود: ما در تلاش هستیم تا مشکلات زوار پاکستانی به خصوص در مرز تفتان را برای همیشه حل کنیم و من در این خصوص دستورات لازم را به مسئولین داده ایم.

گفتنی است مجلس وحدت مسلمین از اعتراضات سراسری سال 2014 به صورت مستقیم و غیر مستقیم از حزب تحریک انصاف حمایت کرده و حتی در زمان انتخابات برخی از نامزدهای این حزب به نفع تحریک انصاف کنار کشیده اند.

حل مشکلات فراوانی که پیش روی زوار پاکستانی است یکی از جدی ترین خواسته های نهادها و مجامع شیعی بود و در زمان دولت عمران خان اقدامات تازه ای در این خصوص صورت گرفته است.



دیدگاهها بسته شده است.