پیام های تسلیت به مناسبت ارتحال ملکوتی عالم ربانی ایت الله افتخاری

به گزارش جماران؛ متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی

درگذشت عالم مجاهد مرحوم آیت الله حاج شیخ علی افتخاری رحمت االله علیه را خدمت خانواده محترم ایشان و روحانیون و علمای افغانستان تسلیت عرض می نمایم.

آن فقید سعید از زمره یاران و دوستان بیت امام خمینی در روزهای سخت مبارزه بود و در کنار مرحوم آیت الله پسندیده طاب ثراه زحمات و رنج های بسیاری را برای پیشبرد نهضت اسلامی و ترویج امام راحل(ره) متحمل گردید. خدای متعال ایشان را با اولیاء خود محشور دارد.

سید حسن خمینی

 

مدیر حوزه‌های علمیه ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی یاور افتخاری از علمای افغانستان را به مردم، حوزه‌های علمیه و علما و اندیشمندان این کشور تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خبر ارتحال عالم مجاهد حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی یاور افتخاری (رضوان الله علیه) موجب تألم و تأسف فراوان گردید.
آن فقید سعید همواره عمر شریف خود را وقف علمی و فرهنگی نمود و در میدان جهاد و مبارزه و دفاع از مردم ستمدیده افغانستان، تلاش های زیادی نمودند.
تأسیس مسجد، مدرسه، کتابخانه و مجتمع علمی و فرهنگی در کشور افغانستان و ارائه مقالات دینی و فرهنگی و تلاش برای تقریب و وحدت میان مذاهب اسلامی، برخی از مجاهدت ها و خدمات با برکت آن عالم فرهیخته به جامعه افغانستان به شمار می رود.
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه رحلت ان عالم فرزانه را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، ملت افغانستان، علما و اندیشمندان به ویژه حوزه‌های علمیه و فرزندان آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می نماید.
از درگاه خداوند متعال برای آن عالم وارسته رضوان و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت می نمایم.
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

بدینوسیله مراتب تشکر و قدردانی صمیمانه خود را از کلیه عزیزان، دوستان، آشنایان، بستگان و علی الخصوص سلسله جلیله روحانیت و طلاب و اساتید حوزه  علمیه  داخل و خارج کشور و بیوت آیات عظام  ؛ دفتر حضرت آیه الله العظمی فیاض، دفتر حضرت آیت الله صالحی ، دفترحضرت آیت اله حاج سید حسن خمینی مجمع جهانی اهل بیت (ع) ، مرکز مدیریت حوزه های علمیه جمهوری اسلامي ايران، و  مسولین کشوری و کلیه شرکتها واعضای محترم ستاد برگزاری مراسم  که از راه های دور و نزدیک با شرکت در مراسم تشییع، تدفین، مجالس ترحیم و یادبود پدرعزیزمان و ارسال تاج گل و پیام تسلیت باعث تسلی خاطرمان شدند تشکر و قدردانی نموده و از ایزد منان طول عمر با عزت برای تمامی بزرگواران وخانواده محترم آن عزیزان خواستاریم. از این که به علت تألمات روحی شدید نتوانسته ایم حضوراً پاسخگوی محبت های شما عزیزان باشیم، پوزش می طلبیم. از پروردگار منان برای یکایک شما و خانواده های گرامی تان سلامتی و شادکامی مسئلت داریم

از طرف فرزندان
حضرت آیت الله حاج شیخ علی افتخاری ( ره )



دیدگاهها بسته شده است.