این بار دختر هفت ساله با گلویی بریده وشکم دریده شده!

کویته : شهریست که گوشه و کنارش، از بین شهر گرفته تا میان آشغال دانی های آن قتلگاه ما (هزاره شیعه) شده است.

در این شهر که نام آن را شهر خون باید گذاشت، مردم ما از خرد وبزرگ، مرد وزن، بچه ودختر، همه همه؛ مظلومانه و بدون کدام جرمی؛ فقط بخاطر هزاره و شیعه بودن و مردم که همیشه خواهان صلح و صفا در تمام دنیا زبانزد هست؛ بقتل می رسند.

دشمنان نامرد و خونخوار بالای هیچ فردی قوم هزاره رحم نکرده و به هر کس که دستش می رسند با اشکال گوناگون بقتل می رسانند.

سحر بتول (هزاره) باشنده منطقه پی سی پی کالونی کینت نزدیک سرینا هوتل بود. صبح روز چهارشنبه ، سحربتول برای بازی کردن به کوچه رفت و برنگشت و بعد از ظهر آن روز جنازه اش از بین اشغالی  محله  پیدا شد.

سحری هفت ساله آن دختر نازدانه از خانه برای بازی کردن در میان کوچه بیرون می شود تا در شهری که لحظه لحظه اش ترس و وحشت را با خود دارد، لحظه ای را با هم سن و سال هایش به خوشی بگذارنند ولی دیگر بخانه برنمی گردد تا اینکه جنازه ای کوچکش را با گلو وسینه پاره شده پیدا می نماید.

هنوز تفصیل ماجرای قتل سحر بتول از طرف کدام منبع موثق توضیح داده نشده است. در روزنامه مختصرن خبر قتل وی نشر شد. عکس های که از جنازه سحر بتول در شبکه اجتماعی نشر شده نشان می دهد که گلویش بریده و شکم شان را نیز دریده است.

گرچه تا هنوز قتل این دختر کوچک را کدام گروه ویا شخصی بعهده نگرفته است ولی از آنجای که معلوم هست کاری دشمنانی هست که همیشه دستش بخون مردم ما (هزاره شیعه) آغوشته می باشد.



دیدگاهها بسته شده است.