تشییع پیکر پاک و مظلوم پنج تن ازشهدای سانحه دیروز.

Hazara-killing-Quetta (5)

کویته (جامعه) : پیکرهای پاکی پنج تن از شهدای سانحه ای دیروز؛ امروز ساعت 11:00 قبل از ظهر بر روی شانه های انبوهی از مردم مظلوم (هزاره) از امام بارگاه نیچاری تا هزاره قبرستان “بهشت زینب (س)” تشییع  ودر آنجا بخاک سپرده شد.

کشتار سلسله ای قومی بنام هزاره ای (شیعه) در سر زمینی بنام “کویته” از دیر زمانی بدین سوء جریان داشته که تا کنون بیش از هزاران تن را، راهی قبرستان نموده وهزاران خانواده را بی سرپرست، و هزاران طفل را بی پدر ساخته اند.

در واقع اگر با چشم باز به مسئله نگاه نمایم، تمام این کشتار و قتل عام ها، در گوشه و کنار شهر از بی توجهی و بی مسئولیتی حکومتی  حاکم بر منطقه می باشند.

زیرا: همیشه وقتی که یک حادثه ای رخ می دهد و مردم بی گناه مظلومانه بقتل می رسند، حکومت وعده های را در رابطه با دستگیر نمودن عاملان قضیه می دهند، ولی تاکنون به هیچ یک از وعده هایشان عمل نکرده و یا هم اگر کدام شخصی را در رابطه با دست داشتن در قضیه ای تروریستی و کشتار مردم مظلوم و بی دفاع، گرفتار می نمایند، کدام سزا و ….. که باعث جلو گیری از وقوع چنین حادثه ای خونین و دلخراش شوند، برای مجرمین و گرفتاران از جانب حکومت اعلام نشده است.

بارها وقتی افراد دوکاندار؛ دربین بازار به ضرب گلوله ای دهشتگردها و تروریستها به شهادت می رسند، در چند قدمی پوسته ای پولیس بوده و یا هم پاسگاهی نظامی.!

چنانچه هفته ای قبل در روی بروی دری پاسگاهی پولیس دوتن از دوکانداران مظلومی که مشغولی فروش و کار بار کردن بودند به ضرب گلوله ای افراد مسلح به شهادت رسیدن و قاتلین از محلی حادثه هر بار براحتی فرار نموده و بار دیگر دست به کشتار می زنند.



دیدگاهها بسته شده است.