توزیع افطاری برای خانواده های بی بضاعت و فقیر از سوی جامعه امام صادق

کویته ( جامعه) طبق روال سالهای گذشته، امسال نیز مقداری مواد خوارکه از قبیل برنج، شکر، دال و نخود، بعنوان افطاری ماه مبارک رمضان، با کمک عده ای از خیرین، از طرف حوزه علمیه ای جامعه امام صادق ( ع) برای خانواده های کم بضاعت و فقیر توضیع گردید.

در این پروسه ای توزیع افطاری، برای بیش از 500 خانواده ای فقیر و بی بضاعت موادی خوراکه داده شد.

ماهی رمضان، ماهی برکت و رحمت الهی بوده و ماهیست که هر انسان مؤمنین با روزه گرفتن و احساس گرسنگی و تشنگی کردن از حال و روزی کسانی که در طول سال، خود و خانواده اش با شکم گرسنه و لبانی تشنه؛ زندگی را می سپری می نمایند و با فقر دست و پنجه نرم می کنند خبر دار شده و باید دست آنان را بگیرند.

در جامعه ای امروزی متأسفانه عده ای هستند که شاید لقمه نانی برای خوردن و قطره آبی برای آشامیدن، نداشته باشند، و هیچ کس هم بفریادشان نمی رسند و یا اصلا خبر ندارند.!

ولی با آمدن ماه رمضان و دستور گرفتن روزه، در این ماه یکی از فلسفه هایش همین آگاه شدن از حال وروز فقیر و بیچاره می باشند، که خداوند با واجب قرار دادن روزه ای این ماهی با برکت، خواسته، عده ای از بندگانش را که همیشه با جیب و شکم پر زندگی کرده اند را بیدار نموده و برای آنها بفهمانند که تاب و توان گرسنه ماندن و تشنه زیستن دیگران را هم بدانند و به کمک آنها بشتابند.

که الحمدالله عده ای خیرین و مؤمنین همه ساله، با فرستادن کمک و افطاری در ماه رمضان، به ریاست محترم جامعه ای امام صادق (ع)، الحاج استاد اسدی، ولو بمقداری اندکی، خوراکی چند شبانه روزی یک خانواده ای فقیر را محیا نموده و همه ساله در نیمه های رمضان برای فقرا و مستضعفین تقسیم می شوند.



دیدگاهها بسته شده است.