دوربین های مدار بسته در مختلف نقاط شهر کویته نصب می شود

cctv-camera

کویته (جامعه): بیش از 1400 دوربین مدار بسته در بیش از 250 نقاط شهر کویته نصب می شود که این کار  بخش از تلاش حکومت برای از بین بردن تروریزم وجنایات شنیع می باشد.

داکتر عبد المالک بلوچ رئیس حکومت بلوچستان روز دو شنبه در کانفرانس خبری گفت که ماشین های عکسبرداری با اشعه ایکس در 6 نقاط داخلی و خارجی شهر کویته نصب خواهد شد.

دو مرکز کنترول راه اندازی شده است که  با کمک دوربین مدار بسته بر حرکات موتر ها و افراد مظنون، که از شهر خارج و یا داخل شهر می شوند، نظارت می کنند.

نماینده شرکت اتصلات در کانفرانس گفت که شرکت اش  مثل این پروژه در دوبی راه اندازی کرده است.

داکتر عبد المالک از مقامات متعلقه خواست که این پروژه را بطور شفاف راه اندازی نماید تا از شکایات جلوگیری شود.

ایشان نیاز به استفاده از فناوری اطلاعات  برای جلوگیری از تروریزم و جرم و جنایت تاکید کرد و گفت که کشوری پیشرفته  زندگی شهروندانش را با استفاده از فناوری جدید اطلاعات محفوظ ساخته اند.

برای جلوگیری از تروریزم و جنایات تنها نصب دوربین ها مدار بسته کافی نیست. فعال بودن دوربین ها همه وقت، استفاده فیلم ها و گماشتند افراد قابل و صادق در پشت این دوربین ها می تواند برای از بین بردن تروریزم و جنایات کمک کند. اکنون در نقاط مهم شهر دوربین های مدار بسته نسب هستند. درست در مقابل چشم دوربین جنایات و سانحه خونین رخ داده است، اما حین وقوع حادثه این دوربین بسته بوده است.



دیدگاهها بسته شده است.