معلولین پاکستانی وسایل مورد نیاز خود را به صورت رایگان دریافت می‌کنند

مشکلات_سفر_با_توا__ن_یابان_اتاقک_-10

معلولین پاکستانی وسایل مورد نیاز خود را به صورت رایگان دریافت می‌کنند

به نقل از داون نیوز، دولت اسلام آباد با هدف حمایت از اقشار محروم و معلولین در نظر دارد وسایل مورد نیاز این افراد را به صورت رایگان فراهم سازد.

گزارش ها حاکی است 25 قلم وسیله و کالای مورد نیاز افراد معلول پاکستانی به صورت رایگان برای آنان مهیا خواهد شد.

«عون عباس» مدیر عامل سازمان اموال عمومی پاکستان در این خصوص گفت: در نخستین بخش از اجرای این طرح، معلولینِ 12منطقه هدف که بالغ بر 10 هزار نفر هستند می‌توانند وسایل مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: این طرح در راستای لایحه تصویب شده  توسط سازمان بهداشت جهانی که 196 کشور جهان را مکلف به حمایت از معلولین کرده بود اجرا می‌شود.

عون عباس افزود: این طرح توسط پاکستان به سازمان بهداشت جهانی ارائه شد و کشورهایی مانند چین، آلمان و آمریکا از آن حمایت کردند.

مدیر عامل سازمان اموال عمومی پاکستان اظهار داشت: ابزار آلاتی که به معلولین ارائه می شود وسایلی هستند که آنها برای حرکت و کارهای اولیه به آن نیاز دارند.

وی گفت: به زودی تمام معلولین پاکستانی می توانند از خدمات این طرح بهره مند شده و وسایل مورد نیاز خود را به صورت رایگان تحویل بگیرند.

این مسئول پاکستانی افزود: بودجه مورد نیاز برای این طرح فراهم شده است و ما مشکلی برای تامین مایحتاج معلولین نداریم.

پیش از این نیز دولت پاکستان از ساخت بیمارستان های جدیدی در شهرهای مختلف این کشور خبرداده و اعلام کرده بود: تلاش اسلام آباد این است که همه به پزشکان متخصص دسترسی داشته باشند.

57606692



دیدگاهها بسته شده است.