مسابقه ترتیل قرآن کریم واذان

DSC_0523در15 رمضان المبارک1435 رز یکشنبه ساعت 9شب در جامعه امام صادق (ع)علمدار رود کویته به مناسبت لادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) از طرف ریاست مدرسه حجة الاسلام والمسلمین حاچ اقای اسدی مسابقه ترتیل قرآن کریم واذان برگزار شد .

در این محفل نورانی قاریان جوان و نوجوان شرکت نمودند که تعدادشان به 35نفر می رسید وبه نفرات اول تا سوم یک جلد کلام الله مجید وجوایز نقدی اهدا گردید ونیز به تمام شرکت کنندگان به رسم یاد بد جوایزی اهدا گردید . این مسابقه قرآنی که تا ساعت یک بامداد ادامه داشت داوران این محفل نورانی قاری مشهور شهر کویته جناب احمد خان نجفی , قاری عبدالرزاق , وجناب مولانا غلام حسین وجدانی بودند . این محفل قرآنی که به ریاست جناب حجة الاسلام والمسلمین اسدی برگزار شد ,تعاد زیادی از علما نیز شرکت کردند حجج اسلام آقایان حلیمی,موحدی,خرمی واکبر حسین زاهدی نیز شرکت داشتند قبل از اهدای جوایز ریاست جامعه امام صادق (ع) خطاب به حاضران فرمودند : هدف این محفل آشنا کردن جانان و نوجوانان به رهنمودهای قرآن کریم است .ایشان اضافه کردند :که برای هر چیز بهار است وبهار قرآن ماه مبارک رمضان است .DSC_0324

به همین مناسبت همانگونه که اکثر عبادات الهی را با اشتیاق انجام می دهیم برای تلاوت قرآن کریم هم وقت بگذاریم ایشان اضافه کردند که تلاوت قرآن وترتیل آن با لحن و صوت جذاب ثواب فراوان دارد که در این رابطه حدیث معصومین موجود است ایبشان اضافه کردند که همه این امور برای فهم بیشتر قرآن کریم وعمل نمودن به دستوراتی است که در این کتاب آمده که هدف اصلی خداوند از نزول آن است . در آخر بعد از اهدای جوایز از مهمانان شرکت کننده با شربت ومیوه پذیرایی به عمل آمد .



دیدگاهها بسته شده است.