بازم مسیر مرگ قربانی گرفت!!؟

images (94)«مسیر مرگ بازم قربانی گرفت!!؟»
هنوز چند روزی از کشتار هولناک عزیزان مان در غور نگذشته است که بار دیگر جناینکاران انسان کش فرق دو تن از جوانان هزاره را در این سوی خط دیورند؛ در کویته نشانه رفتند. در روز اول عید(سه شنبه) مردم کویته به عزا نشستند. این بار مسیر مرگ(علمدار رود به بروری) در «سبزل رود» با خون دو تن از جوانان بی گناه هزاره رنگین گردید. مراسم تشیع این دو جوان ساعتی پیش(چهارشنبه روز دوم عید) از امام بارگاه نچاری به سوی هزاره قبرستان  آغاز و تن های پاک شان در میان غم و اندوه فراوان مردم به خاک سپرده شد. مراسم تشییع این دو شهید با تظاهرات آرام و شعار های«سپاه صحابه مرده باد» «لشکر جنگوی مرده باد» «بی بخار حکومت مرده باد» «نااهل انتظامیه مرده باد» و… همراه بود.

images (93)به نظر میرسد؛ این دو جوان ناکام با بی احتیاطی تمام مسیر ناامن (سبزل رود) را، هنگام بازگشت از بروری در پیش گرفته بودند. از آنجای که مسیر اصلی علمدار رود به هزاره تاون از مسیر پل بی نظیر، شدیدا محافظت میگردد، اگر این دو جوان مسیر اصلی را برای بازگشت انتخاب کرده بودند، شاید به این سرنوشت شوم مبتلا نمی شدند.
از دیگر سو؛ این عمل تروریستان علاوه بر آنکه بار دیگر آسیب پذیری هزاره ها را به ما یادآوری میکند، می فهماند که تروریستان ددمنش تکفیری هرگاه فرصت یابند، لحظه ای در قربانی کردن مردم هزاره درنگ نخواهند کرد. بنابراین؛ باید بیدار بود و هوشیار!! و نباید با بی احتیاطی خود مان به تروریستان کمک نموده خود را در معرض تلف شدن قرار دهیم.
images (97)یاد این دو جوان بی گناه جاویدان و روح شان شاد.
چهارشنبه دوم عید سعید فطر- کویته پاکستان.

مصطفی خرمی- دوم عید الفطر – کویته پاکستان برابر با 8/5/1393



دیدگاهها بسته شده است.