تقلب گسترده در انتخابات

محمد افضل خان، سیکرتری سابق کمیسیون انتخابات پاکستان، اتهام وارد کرده است که در انتخابات سال 2013 تقلب صورت گرفته و آراء مردم سرقت شده است. محمد افضل خان در یک مصاحبه با شبکه تلویزیون خصوصی گفت که نوازشریف در انتخابات به شیوه ای آزاد و عادلانه پیروز نشده و رئیس کمیسیون انتخابات تقلب را نادیده گرفته است.

اسلام آباداتهام محمد افضل خان درست در زمان صورت گرفته که هزاران نفر معترض در مقابل ساختمان پارلمان پاکستان به تحصن نشسته اند و نوازشریف را متهم به تقلب در انتخابات می کنند. عمران خان رئیس سومین حزب سیاسی و علامه طاهر القادری که معترضان را رهبری می نمایند خواستار استعفی نواز شریف از کرسی نخست وزیری می باشند.

رانا ثناء الله، عضو حزب حاکم، اتهام محمد افضل خان را رد کرده و گفته است که تحصن عمران خان شکست خورده  و محمد ا فضل خان می خواهد شکست آنها را رو پوشی کند.

تحصن چند روزه ای معترضان، اسلام آباد را نه تنها به بن بست سیاسی کشانده بلکه ضرری زیاد به  اقتصاد  این کشور نیز وارد کرده است.

الطاف حسین، رئیس حزب «متحده قومی مومنت»، به حکومت و معترضان  هشدار داده که اگر آنها به اختلافات شان پایان ندهند راه کوده تای ارتش را یک بار دیگر هموار خواهند ساخت. روزنامه دان به نقل از الطاف حسین نوشته است که تظاهرات بنیاد کشور را تکان داده است. ” اگر وضعیت بهتر نشود، ارتش به حرکت خواهد آمد.”

رئیس مالیات کشور اعلان کرده  که نسبت به سال گذشته امسال مالیات کمتری جمع آوری شده است. وی افزوده است که تظاهرات کارهای روزمره را به هم زده و تاجران دست از تجارت کشیده اند.



دیدگاهها بسته شده است.