حجت الاسلام والمسلمین الحاج استاد یعقوب علی توسلی درگذشت

توسلی

نقل عن رسول الله: اِذا مات العالِم، ماتَ العالَم.

مرگ عالِم مساوی با مرگ عالَم می باشد، همچنان زمانیکه عالمی از دنیا می رود ضربه ای برزگ بر پیکر جامعه وارد می شود؛ گر چند بازگشت همه بسوی اوست و تنها کسی که باقی و پایه دار می ماند و جاویدانه؛ خود خالق یکتاست.

جز خداوند دیگر هیچ چیزی و هیچ کسی برای همیشه ماندگار نبوده ونخواهد بود، گرگ اجل دنبال همه کس در کمین نشسته و منتظر فرا رسیدن مدت هست، از کام مرگ هیچ گونه راهی فرار وجود ندارند ودر نزد آن شاه و گدا و عالم و غیر عالم یکیست.

در گذشت عالم بزرگ و امام جمعه ای سابق شهر کویته؛ حجة الاسلام والمسلمین الحاج استاد «یعقوب علی توسلی»؛ یک ضایعه بزرگی را بر پیکر مردم متدین ومؤمن شهر کویته وارد نموده اند که با رفتن ایشان همگی سوگوار گشتند.

حجة الاسلام و المسلمین الحاج یعقوب علی توسلی از دیرمدت بدین سو در بستری بیماری  بسر می برد که دیروز صبح جانش را تسلیم جان آفرین نموده جنازه اش را ساعت چهار بعد از ظهر جمعی از مؤمنین؛ از امام بارگاه سید آباد تشییع نموده و در هزاره قبرستان بخاک سپردند.

لذا درگذشت آن عالم جلیل القدر را به تمام مردم مؤمن شهر کویته اخصا جامعه روحانیت و خانواده ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم مغفور؛ جنت برین و برای بازماندگانش صبر جزیل از خداوند خواهانیم.

اِنّا لله وَاِنّا اِلَیهِ راجِعُون ط



دیدگاهها بسته شده است.