خون شهید است که قلب هفت آسمان را حیات بخشیده است

16425897_1888775408064969_3795761851454929804_n

خون شهید است که قلب هفت آسمان را حیات بخشیده است

روز گذشته مورخ ۷-۲-۲۰۱۷ میلادی جلسه ی مشورتی با اعضای محترم یک جهتی کو نسل، علماء ، صدر و ارا کین مساجد در کتابخانه ی شهید محمد منتظری(رح)در بروری (هزاره تاون) تحت سرپرستی علامه الحاج محمدجمعه اسدی برگزار گردید.

هدف از برگزاری این جلسه مشورت و آماده گی برای چگونگی برگزاری برنامه و جلسه برای بزرگداشت از چهارمین سالگرد شهدای مظلوم و معصوم ۱۴ فروری کرانی رود( هزاره تاون)بوده و هر کدام نظریات و پیشنهادات شان را ارئه نمودند.

علامه استاد اسدی فرمودند: شهدا رفتند و جام شهادت را نوشیدند و جاودانی گردیدند، ولی وظیفه ی ما درقبال شهدا چیست؟ ما با چه فرهنگی از شهدای خود تجلیل نموده، راه و آرمان پاک شهدا را ادامه بدهیم.

شهدای که بدن های شان پاره پاره و قطعه قطعه شدند، شهدای که چهار سال از شهادت شان می گذرد ولی هنوز مادران، وفرزندان معصوم شان اشک در چشم دارند.

استاد در ادامه چینن تصریح نمودند: تجلیل ازشهدا خیلی ارزش دارد و ارزش را به جامعه عرضه می دارد و پیام خون شهدا آزادی و وحدت و دیانت است. همچنانکه که همین شهدا باعث اتحاد ،انسجام و یکپارچگی، و مایه ای عزت و سرافرازی ملت و قوم شدند ما با تعداد کمی خود ولی متحد یکپارچه در صحنه حضور پیدا کرده و به برکت خون شهدا توانستیم حکومت فاسد ناکارآمد زمان را سرنگون،‌و وادار کردیم که در صحنه حاضر شده و مطالبات وخواستهای ما را عملی کند. جلسه تجلیل وسالگرد شهدا(کرانی رود) در روز جمعه مورخ ۱۷ فوریه ۲۰۱۷ در بروری هزاره تاون برگزار می گردد و از مؤمنین درخواست میشود که با حضور سبز شان  در جلسه باعث شادی ارواح پاک و مطهر شهدا گردد .4 324355 6



دیدگاهها بسته شده است.