“شاهکار خلقت!؟”

“شاهکار خلقت؟!”
****
در میان موجودات زنده در طبیعت، بدون شک “آدمی” به ظاهر ضعیف ترین، آسیب پذیر ترین و ناتوان ترین آنها به شمار میرود! اما در همان حال، خداوند هیچ موجودی دیگری را توانمندتر، پچیده تر و کامل تر از “انسان” خلق نکرده است، چرا که قدرت اندیشه، تفکر، تدبر و نیز توانایی در سخن و بیان این موجود دوپا را در میان تمام گونه های زنده، ممتاز و متمایز و متأسفانه بر همگان مسلط نموده است!
– خلقت انسان حتی برای خود خداوند هم جالب بود، به گونه ای که وقتی کار خلقت این موجود پیچیده به پایان رسید، خداوند خود را نمره ای بیست داده و برای این “شاهکار” خلقت، به خود آفرین گفت: “فتبارک الله احسن الخالقین!؟

images (13)

****
– خلقت “انسان” به اندازه ای برای خالق مهم بود که به زیباترین، ظریف ترین، عابدترین و تابع ترین مخلوقات خود یعنی “فرشته گان”، دستور داد که به رسم احترام بر این موجود ضعیف و در عین حال کامل تر کرنش و در برابر او سجده کنند! چرا که روح خدایی به این کالبد خاکی جان داده بود!
برای همین، به این موجود عجیب و پیچیده: اشرف مخلوقات، خلیفه خدا در زمین، شاهکار خلقت، مسجود ملائکه و روح خدا و… لقب داده شده است!
****
– خداوند از انسان عروسک دست آموز نساخت، بلک او را عظیم ترین و کارآمدترین نیرو (اندیشه و تفکر) عطا فرموده و به او اراده، اختیار و آزادی بخشید!
پس “آدمی” میتواند با استفاده درست از اختیار، آزادی و قدرت خدا دادی خود، به جای برسد که “خداگونه” شود و میتواند تا جای سقوط کند که به پست ترین، پلیدترین، ستمگرترین، خونریزترین، طماع ترین، آلوده ترین و نابودگرترین موجودات تبدیل گردد! حتی پست، مطرودتر و رانده تر از شیطان!؟
****
– هیچ موجودی به همجنس رغبت ندارد به جز آدمی (همجنسگرایی)!؟
– هیچ موجودی به موجودات غیرهمجنس رغبت ندارد به جز آدمی (نزدیکی با حیوانات)!؟
– هیچ موجودی طماع تر از آدمی وجود ندارد(هلوع)!؟
– هیچ موجودی خونریزتر از آدمی وجود ندارد حتی درندگان!؟
– هیچ موجودی ستمکارتر از آدمی وجود ندارد!؟
– هیچ موجودی بی رحم تر از آدمی وجود ندارد!؟
– هیچ موجودی …!؟
****
– باید جنگ های خونین ادامه یابد، کشورها ویران شود، میلیون ها انسان به خاک افتند و… تا چرخ های مرگ ساز کارخانه های جهنمی اسلحه سازی همچنان بچرخند و میلیون ها دلار به جیب سهام داران آن سرازیر گردد!
– باید دزد و پلیس رفیق هم گردند تا میلیون ها تن انواع مواد مخدر در سراسر جهان میلیون ها تن را به نابودی سوق دهد، تا میلیون ها دلار به جیب آدم نماهای مرگ فروش سرازیر گردد!
– آدم نماهای زیاده خواه باید انواع سلاح نابودگر هسته ای، میکروبی و شیمیایی را در کارخانه های کشورهای با حاکمیت دموکراسی بسازند، تا با فروش آنها میلیون ها دلار به جیب سرمایه داران سهام دار سرازیر گردد!
– اکنون سلاح “بیولوژیک” باید ساخته و با انگیزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و… استفاده شود تا مهمترین اهداف در کشور های هدف بدون شیلک حتی یک گلوله تحقق یابد!؟
****
– اکنون بلایی وحشتناک “کرونا” که بر جهان مسلط گشته، بدون شک یک “ویروس جهش یافته” دستکاری شده و ساخته دست آدم نماهای سودجو و دشمنان بشریت است که چندی است به عنوان یک “سلاح بیولوژیک” به صورت کاملا مخفی و نامرئی مورد استفاده قرار گرفته و هر روز تعداد مبتلایان و قربانیان آن، در حال افزایش است!
****
– حال برخی عامل این جنگ بیولوژیک بر ضد بشریت را، کار دولت چین می دانند به دلایل:
1- برای نجات واحد پول “یوآن”. 2- برای تصاحب ارزان سهم شرکت های اروپایی مقیم چین.
3 – با این انگیزه که پس از فراگیری و وحشت تام و تمام در کل جهان، با فروش واکسن، صاحب میلیاردها دلار شوند!
4 – برای اینکه به دنیا بفهمانند که چین برای نابودی حریفان و درگیر نمودن تمام مردم جهان نیاز به استفاده از هیچ قوه قهریه و ایجاد و جنگ و درگیری ندارد، فقط کافیست از سلاح نامرئی این گونه ای بهره برد!
5 – با این کار به بشریت خدمت میکند، چرا که ویروس کرونا فقط آدم های سالخورده، افراد ناتوان و بیماران تنفسی را با خود می برد و این یعنی پاکسازی جهان و ذخیره عظیمی از هزینه های این افراد! و…!؟
***
– جمعی دیگر و از جمله خود چینی ها، روس ها، ایرانی ها و… امریکا را به استفاده از این سلاح بیولوژیک متهم میکنند که مخصوصا با اهداف مشخص اقتصادی در چین و اهداف سیاسی در ایران و… از این وایرس به عنوان یک سلاح بیولوژیک بهره برده است!
– صد البته با سابقه بد امریکایی ها در ایجاد جنگ ها، توزیع و بهره برداری میلیاردی از مواد مخدر، استفاده از سلاح های کشتار جمعی، فروش میلیاردی انواع جنگ افزار، ایجاد گروهای تروریستی همچون: القاعده، داعش، طالبان و… در جهان، مخالفت با انعقاد پیمان منع سلاح های بیولوژیک و… اتهام استفاده از سلاح بیولوژیک با توجه به صدها آزمایشگاه بسیار مجهز در سراسر جهان، به راحتی پذیرفتنی است!؟
– بخصوص که بعد از فراگیری کامل جهانی و تبلیغات وسیع غول های رسانه ای و ایجاد وحشت ویرانگر در سطح جهان، از فروش “واکسن کرونا”، به راحتی صاحب سودهای میلیاردی خواهند شد!؟
****
صد البته با توجه به سابقه شرارت های مکرر و قانون ستیزی های مداوم دولت های امریکا در طول تاریخ، اتهام دولت، ارتش و سازمان جهنمی سیاه، به مراتب قابل قبول تر به نظر می رسد، اگرچه ممکن از قیبل این “جنگ بیولوژیکی” از خرید سهام شرکت های اروپایی سودی سرشاری نیز نصیب چینی ها شده باشد!؟
نظر شما چیست؟
****
م، خرمی
26 حوت 98



دیدگاهها بسته شده است.