امام جمعه شهر کویته اهانتِ به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام را محکوم کرد.

ElamDIAXgAM_rSp
حجت‌الاسلام والمسلمین علامه استاد محمد جمعه اسدی، امام جمعه شهر کویته درسخنرانی شب گذشته (مسجد جامعه) اظهار داشت: در هفته گذشته یک مجله معلوم‌الحال فرانسوی بار دیگر به ساحت پیامبر معظم اسلام (ص) اهانت کرد و قلوب محبین و ارادتمندان به ایشان را خدشه دار کرد.
مدیر حوزه علمیه جامعه امام صادق (علیه السلام) افزود: این پرده دری و توهین به دین مبین اسلام و خاتم انبیاء، در حالی صورت می گیرد که این دین الهی، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است و وظیفه همه آزادیخواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان با سیاست های پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های رقت بار که با بازیچه قرار دادن آزادی بیان توسط سفاکان روزگار صورت می گیرد مقابله کنند.
در کجای تاریخ عقلانی بشریت توهین به ادیان و پیامبران آنان، مولفه ای برای نشان دادن آزادی بیان قلمدادشده است؟ مسلمانان راستین، هرگز چنین رفتارهایی را فراموش نخواهند کرد.

علامه محمد جمعه اسدی با اشاره به توهین به پیام آور وحی و اهانت به رسول خاتم جهان اسلام تاکید کرد: در برهه ای از زمان که شاهد اسلام خواهی جوامع غربی وگرویدن آنها به اسلام هستیم شیطان صفتانی چون مکرون که از این اسلام خواهی به عجز و فلاکت افتاده اند به هرریسمان پوسیده ای چنگ میزنند تا مردم را منصرف کنند حتی اگر آن ریسمان پوسیده توهین به مقدسات جوامع مسلمان باشد.
این جریان شیطانی در طول تاریخ، مسیر تاریکی را طی نموده است و امروزه نیز شاهد حضور آنان هستیم این کوردلان امید واهی دارندکه بتوانند خورشید عالم ناب محمدی را بی‌فروغ کنند اما وعده الهی تحقق خواهد یافت و اسلام به‌عنوان آخرین و کامل‌ترین آیین انسان ساز آسمانی، سرانجام عالم‌گیر خواهد شد.
اینجانب ضمن محکوم کردن این اهانت امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه و حمایت او از اهانت به بزرگ‌ترین پیامبر الهی، از مجامع بین المللی خصوصا کشورهای اسلامی و دیگر ادیان آسمانی میخواهیم با اقدام عاجل و قاطع خویش راه را بر این آتش‌افروزان بسته و زمینه‌های ارتقای وحدت و تعامل سازنده ادیان ابراهیمی را در جهان فراهم نمایند.



دیدگاهها بسته شده است.