برگزاری جشن اعیاد شعبانیه درجامعه امام صادق(علیه السلام) ماه شعبان، ماهی با فضلیت، وماه شادی و خوشحالیست.

(جامعه امام صادق علیه السلام ) ماه شعبان، ماهی با فضلیت، وماه شادی و خوشحالیست.
سوم شعبان: مصادف است با سالروز ولادت سرور آزاداگان امام سوم شیعیان، حضرت حسین ابن علی (علیه السلام) کسی که درس آزادی و حریّت را برای تمام عدالت خواهان و آزادگان جهان داد و با شعار ”هیهات من الذلّه” اش نشان دادن که هیچ گاهی زیر بار استبداد ظلم نرفته و نخواهد گذاشت که حق مظلومان و بیچاره گان پایمال شده و همیشه انسانهای جابر و ظالم بر مردم دنیا مسلط باشند.
چهارم شعبان: سالروز تولد یگانه پرچم دار کربلا حضرت ابالفضل العباس (ع) کسی که اسوه و الگوی وفا و برادری بوده و برای تمام کسانی که ادعای وفا، برادری، شجاعت، صداقت و عشق به فامیل و اطرافیانش را دارند، نشان می دهند که چگونه باید تا پای جان برای دفاع از حریم و شخصیت خاندان برادر و یارانش ایستادگی نمایند.
پنجم شعبان: سالروزی، ولادت حضرت علی ابن الحسین؛ زین العابدن (علیه السلام) امام چهارم شیعیان، پیام آور کربلای حسین، کسی که با عمه اش زینب (س) پیام آزادگی و عدالت خواهی پدرش امام حسین را بگوش جهانیان و آزاده پیشگان، رسانیده و نگذاشتن که قیام عدالت خواهی پدرش از بین رفته و نابود شوند.
ازچنین روزهای فرخنده و با میمنت، که آورنده ای گل شادی و لبخند بر چهره و لبهای عاشقان خاندان اهلبیت (علیهم السلام ) می باشند، روزگذشته در مدرسه جامعه امام صادق (ع) زیر سرپرستی؛ حجت الاسلام الحاج استاد محمد جمعه اسدی، مراسم (جشن ، مداحی، خطابت و منقبت خوانی) برگزار گردید.
این محفل جشن و سرور که با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری رحمت الله احمدی نورانیت یافت، با مداحی مداحان گرامی، سرودخوانی گروه های سرود، مقاله خوانی آقای مصطفی عظیمی و… ادامه یافت.
در این میان، مداحی آقای عباس نجار از طلاب جامعه و نیز سخنرانی آقای رحمت الله رضوانی از طلاب مدرسه، مورد توجه بیشتر حضار قرار گرفتند.
پایان بخش این محفل جشن پرشکوه، سخنرانی استاد اکبرحسین زاهدی، یکی از مدرسین جامعه امام صادق(ع) بود که در نهایت با دعای ایشان برنامه جشن امروز خاتمه یافت و در آخر از همگان پذیرایی به عمل آمد.


دیدگاهها بسته شده است.