هشت نفر شهید و 15 نفر دیگر زخمی در حادثه تروریستی روز جمعه در کویته


کویته 6-5-2011: در اثر  حمله راکتی و تیر اندازی تروریستها هشت نفر هزاره شهید و پانزده  نفر دیگر شدید زخمی شدند. زخمی ها در شفاخانه انتقال داده شده اند حال بیشتر  از زخمی ها وخیم گزارش شده است.

 امروز صیح جمعه ساعت 6:30  دقیقه در حال که مردم به منظور خواندن فاتحه بر سری مزار درگذشته گان شانمی رفتند  واقعه ای  دلخراش در نزدیک هزاره قبرستان در هزاره تاون بروری رخ داد که دل هر انسان را به درد می اورد . 

مردم در میدانی نزدیک هزاره قبرستان  اهل محله هزاره تاون  در حال که سرگرم بازی فوتبال و کرکت بودند  مطابق اظهارات شاهدان عینی تروریستها سوار بر سه موتر بودند که در نزد هزاره قبرستان از موتر پیاده شده  ابتدا به طرف بازی کنان فوتبال و کسانیکه برای فاتحه خوانی بر سری مزار درگذشته گان رفته بودند  سه راکت شلیک می کنند و بعد  با اسلحه خود کار به طرف مردم تیراندازی می کنند . که متاسفانه در اثر این حملات وحشیانه هشت نفر ازهموطنان  شهید و پانزده نفر دیگر زخمی شده اند.

بعد از واقعه تعداد زیاد از مردم در محل حادثه  جمع شده اند و سرک بای پاس را احتجاجا بند نمودند که مقامهای پولیس وارد مذاکره با مردم محل شده اند.

طبق خبر دیگر  مادر یکی از این شهدا با دیدن جنازه پسر خود در خانه نیز به دیداری حقیقی پیوست. طبق گذارش وصعیت منطقه وخیم گذارش شده است .

+;نوشته شده در ;جمعه شانزدهم اردیبهشت 1390ساعت;8:10 توسط;مدیریت سایت; |;



دیدگاهها بسته شده است.