««عجب روزگاری سختی است یاران!!»»

««عجب روزگاری سختی است یاران!!»»

WP_20141029_193عزیز خواهرم که با پرواز «پی آی ای» (شرکت هوایی بین المللی پاکستان) از کویته با تکت ناقابل!؟ پنجاه هزار کلداری(حدود یک و نیم میلیون تومان) به ایران آمده بود، روز سه شنبه زمان بازگشت ایشان با همین پرواز به شهر ترور و وحشت (کویته) بود. در مسیر راه خبر دادند که پرواز مذکور کنسل شده و باید با نماینده شرکت مذکور تماس گیرم! نمایند شرکت کذایی توضیح داد که چون از طرف طالبان هشدار داده شده که اگر هواپیمایی پی آی ای باز به پرواز های مشهد- کویته ادامه دهد، حتماً مورد حمله قرار خواهند گرفت!؟
داشتم از تعجب شاخ در می آوردم!؟ خاک بر سر چنان کشوری که شرکت بین المللی هوایی اش نمی تواند، در مرکز یکی از چهار ایالت پاکستان فرود بیایید. قضیه به قدری جدی بود که شرکت مذکور ناچار شد، تمام 76 مسافر خود را با مخارج چند برابر از مشهد به بحرین انتقال داده و پس از یک شب پذیرایی شاهانه در بحرین، این جماعت را به کراچی و از آنجا به کویته انتقال دهد!؟
اگر واقعاً این گزارش نماینده پی آی ای در ایران، درست باشد، دیگر حتی تنها پرواز کویته – مشهد، با آن کرایه گزاف اش نیز در آینده دایر نخواهد بود!! گویا همین انتقال عجیب و غریب و با آن هزینه گزاف، شاید آخرین برنامه این شرکت در مسیر کویته- مشهد بوده است!؟ باید گفت: «روزگاری سختی است یاران!؟»»
چه باید کرد؟ تنها پل ارتباطی هزاره های پاکستان به خارج … همین بود که با تهدید طالبان شاید برای همیش بسته گردد… !؟ .



دیدگاهها بسته شده است.