چرا ترامپ درچنین شرایط ،چنین خطای را مرتکب شد ?!

چرا ترامپ درچنین شرایط ،چنین خطای را مرتکب شد ?!IMG-20200103-WA0001

چرا ترامپ درچنین شرایط ،چنین خطای را مرتکب شد ?! که در پیش بینی هیچ فرد سیاسی نمی گنجد. دلیل این اقدام تروریستی را ، در نفوذ صهیونیست ها در دستگاه اش ومحتوایی پاسخ نامه به عربستان جستجو کرد .
۱- مایک پمپیو افراد از این دست در دستگاه اش کم نیستند که از اسرایلی ها، اسرایلی ترند . اسرایل یکی از ارزو های دیرنه اش این است که ایران را نه با خودش، بلکه با یک کشور دیگر در گیر کند. خیلی سرمایه گذاری کرد که این جنگ را اول با امریکا راه بیندازد واگر نشد ایران را باعربستان در گیر کند . در زمان اوباما نتوانست . دیموکرات ها کاملا از نقشه صهیونیست ها اگاه بود وبه خوبی ان را رد کرد که منجر به توافق نامه هسته ای نشد . جمهوری خواهان تماما به صهیونیست نزدیک اند به همین دلیل از اقدام ترامپ یک دست حمایت کردند .
۲ – ترامپ یک فرد پوالدار است . که افراد اکثرا ریاست را برای قدرت وپول می خواهند . پس تقلای ترامپ برای پول نیست . چون دلرد . این مسله مهم ، نقطه عطف در تصمیم ترامپ است . بقول بعضی دوستان، در چنین شرایطی از این فرد پولدار تشنه قدرت، برای ماندن در قدرت ، ترور افراد که سهل است هرچه ازش بخواهید بدون معطلی چوک می شود . روی همین جهت ، صهیونیست ها مسله ای استیضاح را جدی وانمود کرده به ترامپ گفته ، برای تحریف افکار عمومی ، به ترور کمتر از قاسم سلیمانی پاسخ گو نیست . لذا ترامپ بدون عواقب وخیم اش وبه امید اینکه بتواند فکر کند که ایا به قدرت ماندن اش کمک کند یانه موافقت می کند . برای صهیونیست درگیر کردن ایران را با امریکا اولویت اول شان است که تا این مرحله موفق است .
۳- نکته مهم تر در این اقدام تروریستی . سخنان نخست وزیر عراق است . ایشان می گوید سلیمانی به دعوت رسمی وپاسخی نامه ی عربستان را اورده بود. ما قرار ملاقات ساعت ۸ ان روز را ایشان داشتیم .
بنظر میرسد که امریکایی ها مخصوصا اسرایلی ها از نزدیک شدن ایران باعربستان با میانجیگیری نخست وزیر عراق کاملا عصابانی شده است . مهره و نکته ای مهم در همه ی این سیاست ها ، قاسم سلیمانی ومحتوایی نامه است . که امریکایی ها مخصوصا صهیونیست ها نهایت نگران این وضعیت است .
میتوان تاید این مدعا را در عکس العمل عربستان وایران در این اقدام تروریستی جستجو کرد . عربستان بجای اقدام اضافه از طرفین درخواست خویشتن داری می کند وایران نیر اسمی از عربستان به میان نمی اورد .

***

محور مقاومت

با شیطنت صهیونیست ها وشیطان بزرگ در این اواخر، در لبنان ،عراق، ایران، محور مقاومت تا حدودی دچار چالش شده بود . در چنین شرایطی درخت تنومند این محور با ابیاری خون مقدس سردلها وابو مهدی المهندس وهمراهانش کمتر ، ازان راضی نبود .
سلیمانی وطن خود را ایران نمی دانست او تمام محور مقاومت وطن خود میدانست به همین دلیل در وطن خود عراق ومحور مقاومت جونش را از دست داد . کسانی او را از نزدیک می شناختند بخوبی درک میکند که چه می گویم . همین نکته نقطه عطف میان سلیمانی ابو مهدی المهندس و ملت های محور مقاومت شدند .
با خون این عزیزان درخت تنو مند محور مقاومت ریشه اش برای همیشه بیمه شد و در اعماق قلب ها ودر همه ای محور مقاومت ریشه دوانید .شاخ بال این درخت تنو مند در همه ای محور مقاومت سایه افگنده وهمه ای محمور مقاومت را در چتر خود قرار داده است . هیچ چیزی فراتر از خون این عزیزان موثر تر نبوده است . خون این عزیزان دودمان شیطان بزرگ را از منطقه برخواهند چید. سردار شهید سلیمانی بسیار خطرناکتر از او برای امریکا شهید سلیمانی استا. این خط واین هم نشان .



دیدگاهها بسته شده است.