یاد ائمه در دلهای شعیان باقی است وهیچ کس نمی تواند یاد حسین وعزاداری شهدای کربلا را از دلهای شعیان بزداید،

مراسم عزاداری وسینه زنی اربعین حسینی امروز درشهر کویته باحضور پرشکوه عاشقان وشعیان امام حسین (ع) بدون کدام حادثه ای ناگوار برگذار گرددید.

dsc_0004

جلوس عزاداری امروز در شهر کویته از امام بارگاه مؤمن آباد شروع ودر مسیر طوغی رود وعلمدار رود سیه زنی علمداری نموده وبه (بهشت زینب (س) هزاره قبرستان توسط سخنرانی وخطابت علامه استاد اسدی اختتام پذیرفت.

مدیر مسؤل حوزه علمیه جامعه امام صادق وامام جمعه شهر کویته جناب علامه محمد جمعه اسدی باقرائت خطبه ای حضرت زینب سلام الله علیها فرمودند.

یاد ائمه در دلهای شعیان باقی است وهیچ کس نمی تواند یاد حسین وعزاداری شهدای کربلا را از دلهای شعیان بزداید،حضرت زینب سلام الله علیها در شام به یزید چنین گفت : ای یزید! هر آنچه می‌خواهی مکر و فریب و سعی خود را به کار گیر، ولی بدان که هر چه تلاش و مکر به کارگیری، باز هرگز توان آن را نداری که ذکر خیر ما را از یادها بیرون ببری. هرگز قدرت نداری که وحی ما را نابود و ذکر ما را خاموش سازی و به آرزوی پلید و دیرینه خود نایل شوی. سعی و تلاش تو هرگز نخواهد توانست ننگ و عار اعمالت را از دامنت پاک سازد.

هرگز! هرگز! آگاه باش که عقل تو بسیار ناتوان، و دوران زندگی و عیشت به سرعت از بین‌رفتنی و جمع تو رو به زوال و پریشانی است. روزی فرا می رسد که منادی حق فریاد بر می‌آورد:« لعنت خدا بر ستمکاران و بیدادگران باد!»
اکنون من نیز حمد خدا را می‌گویم که سر آغاز زندگی دودمان ما را با سعادت و آمرزش قرین ساخت و پایان زندگی ما را با شهادت سرشار از رحمت به پایان برد.

dsc_0016 dsc_0017 dsc_0019 dsc_0021 



دیدگاهها بسته شده است.