بازهم قتل و ترور افراد بی گناه، مردم کویته را به وحشت انداخت.

Shahid Sadiq Ali (6)

کویته (جامعه) : مدتی بود مردم شریف و متدین کویته مصروف کار و زندگی اش بودند و داشت به آرامش زندگی می کردند، اما متأسفانه بار دیگر آرمش را،  از این مردم گرفتند.

بازهم خانواده ای چشم به را ه نان آور خانه اش و اطفال معصوم چشمشان به درماند تا که پدر از در وارد شود و آن ها را در بغل گرفته و دست نوازش بر سروصورت شان بکشند، ولی دیگر نوازش و در بغل گرفتنی درکار نیست و چشم به راه ماندن هم معنایی ندارد، زیرا دیگر پدر و نان آوری وجود ندارد ،پدر این بار راه سفری را در پیش گرفته است که آنقدر طولانیست که دیگر باز گشتی نخواهد داشت، این بار باید به جای  چشم به راه ماندن، خود را برای دوران سخت یتیمی آماده کرد.

Shahid Sadiq Ali (2)

امروز سه شنبه : 3-11- 2015،  مردی 66  ساله ای به نام صادق علی ولد قربانعلی که مصروف و مشغول کاروبار و نان در آوردن برای اهل و عیالش بود در منطقۀ (جان محمد روڈ)  توسط افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفته و شربت شهادت را نوشید.

صادق علی خانه و مأوایش در هزاره تاون بروری می باشد و در یک دکان مستری گری موتر، کار می کرده، اوایل صبح امروز به ضرب گلوله ای افراد ناشناس به شهادت رسید.

Shahid Sadiq Ali (10)

جنازۀ موصوف بعد از ظهر امروز از امام بارگاه نچاری برداشته ودر هزاره قبرستان انتقال یافت، بعد از ادایی نماز جنازه به امامت حجته الاسلام و المسلمین الحاج اسدی مدیر مسؤل جامعه صادق (ع) و امام جمعه کویته، به خاک سپرده شد. روحش شاد ویادش گرامی باد.

 گزارش: عبدالواحد فکوری.



دیدگاهها بسته شده است.