بیانیه شدید الّلحن مجمع جهانی اهل بیت (ع) در پی اعدام غیرانسانی سه تن از زندانیان بحرینی

139510281656237929720424

اعدام سه جوان زندانی به دست رژیم آل خلیفه

بسم الله الرحمن الرحيم

قال الله تعالى وَلَنُذِيقَنَّهُم مِّنَ الْعَذَابِ الْأَدْنَىٰ دُونَ الْعَذَابِ الْأَكْبَرِ لَعَلَّهُمْ يَرْجِعُونَ *

وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن ذُكِّرَ بِآيَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنتَقِمُونَ*

)  السجدة/ 21-22) صدق الله العلي العظيم

با كمال تأسف؛ خبر جنایت جدید حاکمان بحرین همه دغدغه مندان جهان اسلام، مقاومت­دوستان و آزادیخواهان را در بهتی عجیب فرو برد. یقیناً این سه شهید مظلوم بحرینی به همراه خاندان مظلوم و داغدارشان و نیز مردم شریف بحرین، این قربانیان ظلم و بی عدالتی، در پیشگاه حضرت باری تعالی مأجور خواهند بود. 

مجمع جهانی اهل بیت (ع)، این اقدام بسیار شنیع و ددمنشانه رژیم آل خليفه که تعدادی از جوانان بی گناه بحرینی و زندانیان سیاسی را اعدام نمود، بشدت محکوم می کند.

مزدوران آل خلیفه با حماقتی مثال زدنی گمان نمودند که ریشه عدالت طلبی و فریادخواهی بر علیه ظالمان را با کشتار وحشیانه «عباس السميع»، «علی السنكيس» و «سامي مشيمع» خشکانده اند و مشعل مبارزه حق علیه باطل را به موجب این حکم باطل و ظالمانه در بحرین به خاموشی کشانده اند؛ اما بدانند که آن یاران آخرالزمانی حضرت سید الشهداء (ع) نیز مانند همه شهیدان این رستاخیز عظیم در پیشگاه الهی زنده اند و عند ربهم یرزقون. و همواره پرچمدار و نگهبان عَلَم رهایی بحرین ستمدیده اند و با خون خویش، حیاتبخش این نهضت عظیم و جهاد کبیر تا سر حد نصر الهی و فتح قریب.

مجمع جهانی اهل بيت (ع) همچنین قتل شهيد “جابر حبیب حسن العقیلی” که زیر شکنجه در مركز پلیس “منطقه تاروت” از توابع شهر “قطيف” عربستان سعودی جان داد را نیز بشدت محکوم می کند و آن را حلقه ای دیگر از سلسله اقدامات ناقض حقوق بشر در منطقه شرقيه حجاز می داند. مجمع جهانی اهل بيت (ع) از جامعه جهانی، سازمان های حقوق بشری، آزادگان و شرافتمدان جهان می خواهد با دخالت سریع و واکنش به موقع، به خونخواهی این جوانان بیگناه بپاخیزند.



دیدگاهها بسته شده است.