یام تسلیت هیات رهبری شورای سراسری هزاره‌های سنی افغانستان برای شهادت هزاره‌های کویته

شورای-سراسری-هزاره-های-سنیپیام تسلیت هیات رهبری شورای سراسری هزاره‌های سنی افغانستان برای شهادت هزاره‌های کویته
شورای سراسری هزاره‌های سنی «کنون که خبر جانگذاز شهادت برادران مان در آنسوی مرزها را میشنویم، رجاء واثق داریم که دعای خیر و احساسات همدلانه‌ی اقشار مختلف جامعه هزاره را، که تسلای دل داغدارتان خواهد بود. صبوری و بقای عمر شریف و پربرکت برادران عزیز آزاده را به‌ویژه در این روزهای سخت، و در برابر ناملایمات و رخدادهای ناگواری چون فقدان برادری و هماهنگی، از پروردگار عالم مسألت می‌کنیم. عمیق‌ترین مراتب همدردی و همدلی ما و رهروان و شاگردان شورای هزار ه های اهل سنت نثار جان صبور و آزاده‌ی شما.»
شورای سراسری هزاره های سنی افغانستان
پیام تسلیت هیات رهبری شورا به منظور شهادت هزاره های کویته
برادران صبورمان ، هزارهای مقیم شهر کویته کشور پاکستان
درود بر شما، و رحمت و برکت خدا برای شما عزیزان آزاده‌ و مصلح صادق
درگذشت برادران گران‌مایه‌ مان را، به حضور جامعه هزاره و خصوصا برادران ما مقیم شهر کویته صمیمانه تسلیت می‌گوییم. خداوند متعال وجود ارجمندان را در پناه مرحمت و مغفرت خویش متعالی دارد، و صبوری مضاعف به ملت ستمدیده هزاره و خانواده‌ی گرامی‌ شهدا نصیب فرماید.
تاریخ معاصر هزاره ها، گواه این زخم ها زیاد بوده است و ملت هزاره هماهنگی خود را بر اصول می‌شناسد که هر درد و مصیبتی را در برابر آرمان بلند و ایمان عمیق‌اش به زانو درمی‌آورد.
استواری مومنانه و پایداری توام با توکل و امیدوارانه‌ی برادران هزاره خود را در راه نیل به چشم‌انداز‌های ارزشمند اسلامی، و استقامت در برابر رنج‌ها و محدودیت‌های ناروا و فشارهای غیرقانونی، بر مردم آزادی‌خواه و آگاه، پنهان نیست. هزاره ها قدرشناسی که مقام والای دردمندان وطن و مصلحان شجاع و شریف خود را پاس می‌دارند، با شادی آنها شاد و در غم آنها شریک‌اند.
اکنون که خبر جانگذاز شهادت برادران مان در آنسوی مرزها را میشنویم، رجاء واثق داریم که دعای خیر و احساسات همدلانه‌ی اقشار مختلف جامعه هزاره را، که تسلای دل داغدارتان خواهد بود.
صبوری و بقای عمر شریف و پربرکت برادران عزیز آزاده را به‌ویژه در این روزهای سخت، و در برابر ناملایمات و رخدادهای ناگواری چون فقدان برادری و هماهنگی، از پروردگار عالم مسألت می‌کنیم.
عمیق‌ترین مراتب همدردی و همدلی ما و رهروان و شاگردان شورای هزار ه های اهل سنت نثار جان صبور و آزاده‌ی شما.
إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ
وَالْعَاقِبَهُ لِلْمُتَّقِینَ
شورای سراسری هزاره های اهل سنت افغانستان – کابل
۱۹ جوزا ۱۳۹۴



دیدگاهها بسته شده است.